×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- tatapukas
- 13 ноября 2022, 22:37
Здрастуйте! Розраховувалася картою в АТБ. Довго грузилася операція, часу чекати не було, тому сказала, що розрахуюся готівкою. Касир відмінила операцію. Отримала чек за сплачені покупки готівкою і пішла. Потім приходить повідомлення, що кошти з карти знято. Звернулася в АТБ — сказали, що чеку за безнал не було, оплата їм не пройшла, коштів на їх рахунку немає. Звернулася у відділення Ощадбанку — заказали, що платіж не оброблений — треба чекати. Чекаю вже три дні (з 10.11). Підкажіть, що робити?
![Ощадбанк](/img/company/2/slogo/s1661878754.jpg)
Ответ банка
14 ноября 2022, 11:16
Добрий день. Для детальної інформації по операції яку Ви здійснювали в магазині, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
tatapukas,Оплати проходять три банківські доби (10,11 та 14),Вам не треба було чекати біля каси,поки «операція обробляється"бо гроші знімаються і «тимчасово блокуються»,а через три доби,мінус вихідні, вони поступають до магазину,сьогодні -завтра вони будуть на рахунку магазину,а тепер Вам потрібно після зарахування писати заяву на повернення коштів,а це знову будуть довгі доби чекання.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться