×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- tatapukas
- 13 ноября 2022, 22:37
Здрастуйте! Розраховувалася картою в АТБ. Довго грузилася операція, часу чекати не було, тому сказала, що розрахуюся готівкою. Касир відмінила операцію. Отримала чек за сплачені покупки готівкою і пішла. Потім приходить повідомлення, що кошти з карти знято. Звернулася в АТБ — сказали, що чеку за безнал не було, оплата їм не пройшла, коштів на їх рахунку немає. Звернулася у відділення Ощадбанку — заказали, що платіж не оброблений — треба чекати. Чекаю вже три дні (з 10.11). Підкажіть, що робити?
Ответ банка
14 ноября 2022, 11:16
Добрий день. Для детальної інформації по операції яку Ви здійснювали в магазині, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
tatapukas,Оплати проходять три банківські доби (10,11 та 14),Вам не треба було чекати біля каси,поки «операція обробляється"бо гроші знімаються і «тимчасово блокуються»,а через три доби,мінус вихідні, вони поступають до магазину,сьогодні -завтра вони будуть на рахунку магазину,а тепер Вам потрібно після зарахування писати заяву на повернення коштів,а це знову будуть довгі доби чекання.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.45 | 44.4 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.75 | 42.3 |
Все курсы банка |