Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
380663251424
380663251424
12 ноября 2022, 14:56
Нахожусь за приделами Украины не могу зайти в 24 /7 куда можно обратиться?
Ощадбанк
Ответ банка
14 ноября 2022, 11:05
Добрий день. Для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номер (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.

Комментарии - 1

+
0
Veronika13
Veronika13
14 ноября 2022, 21:00
#
Добрий вечір! Я пробувала телефонувати з-за кордону за цим номером і через веб-дзвінок- на жаль, не вдалося. Чи можливо недостатньо коштів на рахунку? Яка сума потрібна для дзвінка? І якщо я перерахувала 12.11 кошти за номером IBAN на рахунок іншого банку, коли найшвидше вони надійдуть до отримувача? При переказі, я не вказала код отримувача, бо не помітила його (натомість вказала всі нулі). З рахунку в мене гроші зняло, але отримувач ще нічого не отримав. Чи можливо те, що я не вказала код спричинило це? Дякую Вам за відповідь заздалегідь!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться