Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Inga65
Inga65
3 октября 2022, 12:06
Ощадбанк без мого відома змінив фінансовий номер, що відрізняється на одну цифру. Я телефонную на цей номер, цей номер не Обслуговється. До особистого кабінету можу увійти лише за кодом в старому додатку, там і побачила, що карта прив'язана не до номеру, який було заявлено при відкритті рахунку. До лютого 2022 все було нормально, на мій правильный номер приходили смс повідомлення щодо операцій по карті. Зараз не можу увійти до особистого кабінету у браузері, не приходить смс підтвердження (тепер ясно чому). Що робити? До відділення ощад прийти не можу, знаходжусь за межами України.
Ощадбанк
Ответ банка
3 октября 2022, 12:39
Добрий день. Ощадбанк самостійно не змінює фінансові номери телефону. Якщо карта заблокована, або вказуються неправильні дані картки при вході в ощад 24/7, то автоматично відображається інший мобільний номер телефону. Для детальної перевірки вашої карти рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.

Комментарии - 1

+
0
Inga65
Inga65
12 января 2023, 15:28
#
Як зателефонувати з фінансового номеру, якщо банк змінив мій фінансовий номер, а мій справжній номер тепер не визнає?
чому банк не може провести он-лайн ідентифікацію, запросити в реальному часі фото з паспортом і карткою, як це робить приватбанк?
веб-дзвінок нічого не дав. зв’язок поганий. посилаються на фінансовий номер.
«ощадбанк самостійно не змінює фінансові номери телефону» … «автоматично відображається інший мобільний номер телефону». Це як? номер не змінився, але відображається не той номер. І мій номер, заявлений при відкритті рахунку взагалі ігногрується системою. неправильні дані картки не не вводились бо не було зв’язку. А коли зв’язок налагодився — сюрприз від ощада
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться