Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
2 березня 2023 року я задав банку питання надходження помилкових СМС повідомлення про сплату кредиту. На сьогоднішній день відповіді банку так і не дочекався. Банк не в змозі мені допомогти? Мабуть так потрібно це розуміть? Але реакція якась повинна бути, інакше це не повага до людини, яка є клієнтом банку багато років.
Надіюсь, що все таки отримаю хоч якусь відповідь.
З повагою Рець Петро.
Написать комментарий
Днями надійшло смс від банку (oshad- як і при нарахуванні/знятті коштів підписано відправника), що необхідно сплатити 3 грн за якийсь переказ до 20 березня. Жодних переказів не було, лише зняття з банкомату.
Підкажіть, будь ласка, чи то можливе якесь шахрайство, та чи не заблокують картку після 20 березня (Раптом якісь нововведення з‘явились, про які не дізнався). Дуже хвилююсь, бо змоги особисто у відділення банку завітати не маю і все дізнатися.
Дуже дякую!
Комментарии (3)
Комментарии (1)
Комментарии (2)
Комментарии (4)
Комментарии (2)
Комментарии (1)
0502827561
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Комментарии (2)
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (3)
Комментарии (4)
Два роки працівники Ощадбанку закидають помилковими SMS повідомленнями про сплату кредиту, якого я ніколи не брав. Неодноразово звертався на Гарячу лінію вищевказаного банку про зняття цих повідомлень. На деякий час їх відміняють, а потім знову відновлюють ( говорять- може в мене з'явиться якась інформацію про людину, яка взяла кредит.) Це значить, що я повинен знайти людину, яка взяла кредит і тим самим виправити помилку працівників банку, які помилково внесли мій номер телефону для SMS повідомлень? І як це назвати?
А чому б адміністратору банку чи керівнику ( не знаю чия це компетенція) доручити оператору вияснити дату та номер договору отримання кредиту, в якому повинен бути вказаний правильний номер телефону ( інакше картка на отримання кредиту не була б активована).
Мій номер телефону можно перевірити на отримання кредиту. Дуже прошу допомогти розібратись в даному питанні. Я стара людина і мене дуже нервує кожен раз доводити те, що в мене немає ніякого кредиту.
Думаю, що ви мені все ж допоможете у вирішенні цього питання, буду дуже вдячний.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (2)
Я виїхала з дітьми з окупованого міста за кордон. Карти Ощадбанка в мене немає. Но вже другий місяц мені надходять перекази дитячих коштів на Web- mobile banking. Як мені отримати звідти гроші? Реєстрація неможлива, бо немає картки. І як мені без номера рахунка знайти ці перекази? Дякую!
Комментарии (1)