Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
derteway
derteway
4 сентября 2022, 12:38
Добрий день! Раніше отримувала пенсію на Укрпошті, у зв'язку з бойовими діями хочу переробити, щоб пенсія приходила на карту Ощадбанку. Зайшла в Особистий кабінет Ощаду, і там вже відображається моя пенсія на окремому рахунку (без карти — просто рахунок), який поповнився в серпні. Які подальші дії? Дзвонити в ощад? Або залишати заявку в Пенсійному фонді на перенесення пенсії на активний рахунок в Ощаді і якщо вибрати цей варіант — всі гроші переведуться або тільки нові пенсії будуть надходити на карту?
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 14:14
Добрий день. Для детальної перевірки для яких виплат вам було відкрито, рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру банку за телефоном 0800-210-800. Якщо вам було відкрито дійсно пенсійний рахунок, то подальші зарахування пенсії ви будете отримувати на цей рахунок. Стосовно того чи зможете ви отримати попередні зарахування пенсії на рахунок відкритий в банку, потрібно буде уточнити в Пенсійному фонді.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться