×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
Нажаль,алгоритм дій,де Ви після перевірки правильності реквізитів підтвердили операцію,це як найшвидше переказати кошти.Гроші можуть бути списані,але тимчасво заблоковані,після завершення блокування (три дні) Ви можете перевірити результат оплати в Ощад24в історії платежів.Якщо платіж пішов не туди,то це погано,банк не займається поверненням таких платежів.Але ЕДРПОУ (ІНН)(мені здається ,може і помиляюсь) ,що це не є важливим,головне рахунок IBAN щоб був вказаний вірно.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
При перекази за реквізитами, не вірно вказано одну цифру ЕДРПОУ(ІНН), всі інші данні правильні, гроші списані. Чи повернуться гроші якщо такого ІНН не існує? І який алгоритм дій в такій ситуації?