×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Все курсы банка |
Гроші заблоковані, бо доступу в банк в нас нема й не зрозуміло, коли він буде. Це ви теж розумієте, але знову ці ваші відписки аби щось відповісти.
Якщо вони не заблоковані банком і проблема з деактивацією самої лише картки, якою неможливо виконувати фізично оплату в установах та зняття грошей. Я наголошую на це з ваших відповідей.
То ж відкрийте хоча б доступ до переказів в додатку «Ощад24» лише «між своїми картками».
В мене та інших є діючі картки банку і картка є підтримка й тд. Тому якщо Ви наполягаєте, що ви не блокували кошти, а лише деактивували фізичні прострочені картки — активуйте таку можливість. Це не має суперечити жодним вашим нормам, бо:
1. рахунок активний
2. гроші надходять
3. переказ відбувається лише між рахунками клієнта
4. Клієнт тільки після переказу на активну картку може їх використовувати
Як результат жодних до вас питань та жодних порушень зі сторони клієнтів.
Теж саме, що прийти й зняти кошти в касі за наявністю паспорта тільки онлайн. Тому крім якихось невеликих корегувань в додатку, причин не зробити це немає.
Але це, якщо ви насправді не блокуєте ці гроші навмисно і чесно ставитеся до всіх категорій громадян.