Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
polyk195
Валентина Полякова
5 апреля 2022, 17:51
Валентина, Харьков
Я задавала питання нижче, але мені на нього не відповіли.Я приватний підприємець.ФОП. Працюю в галузі IT. Виїхала з Харкова за кордон.
Але по віддаленому доступу продовжую працювати зі своїми контрагентами в Харкові.
Маю рахунок в Ощадбанку. Маю картку в Ощадбанку. По тел. 0800 210 800 мені сказали, що я не можу встановити на своєму компьютері «Інтернет Клієнт-банк», бо в мене немає ключа-токена від Ощадбанку. Як мені дізнатися стан свого рахунку? Як мені перевести кошти з рахунку на картку? Раніше я робила це платіжним дорученням. Зараз відділення банку, де я обслуговувалась, зачинене. Допоможіть мені, будь ласка, або порадьте, до кого мені звертатися з цим питанням.
Але на вашому сайті зазначено, що для цього треба
«Оформити заяву на відкриття рахунку у банку».
Але в мене вже є рахунок в банку.
Підкажіть, будь-ласка, як мені встановити у себе «Інтернет Клієнт-банк».
Ощадбанк
Ответ банка
6 апреля 2022, 10:09
Перепрошуємо за затримку з відповіддю. Для користування «Інтернет Клієнт-банк» потрібно отримати у відділенні спеціальний ключ-токен. Згенерувати його дистанційно, на жаль, можливість відсутня.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться