Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Elen1993
Elen1993
24 марта 2022, 17:47
Харків
Добрий день. У нас рахунок тільки в ОщадБанку. Встановили «Дію». Про спробі зареєструватися після введення коду із смс — відобажається повідомлення про помилку: «Перевірку не пройдено. Невдала спроба підтвердження користувача». Будь ласка допоможіть якомога швидше вирішити цю проблему.
Ощадбанк
Ответ банка
25 марта 2022, 7:09
Доброго дня. Зверніться, будь ласка, до служби підтримки порталу Дія, аби з'ясувати, в чому саме причина невдалої верифікації. Також рекомендуємо повторити спробу пізніше.

Комментарии - 4

+
0
InnaFinance
InnaFinance
25 марта 2022, 10:29
#
Намагалися зареєструвати бабусю, однак видавало таку саму помилку.
Відповідь від технічної підтримки:

«Якщо у особи, що намагається підтвердити особистість у застосунку, відсутній ІПН (РНОКПП) — у застосунку така особа авторизуватися не зможе.
Ті, хто за своіми переконаннями не отримали ІПН (РНОКПП) можуть використовувати тільки WEB версію Дія
Однак у WEB версії немає можливості подати заяви на єПідтримку — така можливість є лише у застосуну.»

тобто ті, у кого відсутній ІПН не мають змогу отримати єПідтримку
+
0
19036256
19036256
25 марта 2022, 13:35
#
InnaFinance,Вы же сами понимаете,что это не вопрос банка.Вот и подумайте,получить ІПН без проблем,или иметь вечные препятствия к информационным услугам.
+
0
InnaFinance
InnaFinance
25 марта 2022, 15:22
#
Я бачу по Вашим коментарям, що Ви — захисник (-ця) Ощаду
Однак у моєму коментарі не було жодного натяку на провину будь-кого (ні то банку, ні то Дії)
У людини було питання — не працює авторизація, нам надали відповідь про одну з можливих причин — тож я і описала
до чого тут Ваш коментар — не розумію
+
0
19036256
19036256
26 марта 2022, 11:21
#
А я думала Вы не просто пишете, а ищете помощи в решении проблемы? Я не захисниця, де є провина банку, я підтверджую, а де нема, теж бачу.Я вісім років на пенсії, ніколи в банках не працювала, коли вийшла на пенсію тож і стала клієнтом Ощадбанку,і на сайті Мінфіна вже п’ять років, багато начиталася тут.А чому бабуся проти ІПН? Спробуйте в WEB версії Дія поставити Ваше запитання https://diia.gov.ua/faq, в самому кінці «Не знайшли потрібної відповіді? Поставте запитання
Поставити запитання ».Може Вам дадуть відповідь, що в Вашому випадку можна зробити.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться