×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Все курсы банка |
1. Чи існує у Ощадбанку можливість надсилати одноразові паролі на e-mail? Як на мій погляд, в цьому немає ніякої проблеми. Щоб включити цю опцію, Клієнт надсилає зі своєї електронної пошти на якусь спеціальну пошту банку скани певних сторінок паспорту, ІНН та банківської картки з її номером. Адреса електронної пошти, з якої буде зроблено надсилання банком фіксується автоматично. Далі від банку виконується зворотний зв»язок і як слідство, встановлення на вході в Особистий кабінет Клієнта опції «Вхід за паролем з e-mail».
2. Чи існує можливість встановлення Коду доступу не тільки при першій реєстрації в Ощад 24/7, а й вже в діючому Особистому кабінеті, звичайно, що за умови входу в кабінет? Якщо таке можливе, де можна ознайомитись з алгорітмом (інструкцією) підключення цієї функції?