Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Anatoly55
Анатолій Акімочкін
24 марта 2022, 17:04
Анатолій
Свого часу, при створенні Особистого кабінету в Ощад 24/7 мною було проігноровано встановлення Коду доступу запропонованого банком. Таким чином, задля підтвердження входу в Особистий кабінет та виконуємих операцій з власними коштами, було залишено тільки функцію надходження СМС повідомлень з одноразовими паролями. Наразі, за відсутності мобільного зв«язку в регіоні де знаходжусь, виконання входу в Особистий кабінет та здійснення операцій з власними грошима неможливе, оскільки СМС повідомлення з одноразовими паролями від банку не надходять. Тому є 2 запитання.
1. Чи існує у Ощадбанку можливість надсилати одноразові паролі на e-mail? Як на мій погляд, в цьому немає ніякої проблеми. Щоб включити цю опцію, Клієнт надсилає зі своєї електронної пошти на якусь спеціальну пошту банку скани певних сторінок паспорту, ІНН та банківської картки з її номером. Адреса електронної пошти, з якої буде зроблено надсилання банком фіксується автоматично. Далі від банку виконується зворотний зв»язок і як слідство, встановлення на вході в Особистий кабінет Клієнта опції «Вхід за паролем з e-mail».
2. Чи існує можливість встановлення Коду доступу не тільки при першій реєстрації в Ощад 24/7, а й вже в діючому Особистому кабінеті, звичайно, що за умови входу в кабінет? Якщо таке можливе, де можна ознайомитись з алгорітмом (інструкцією) підключення цієї функції?
Ощадбанк
Ответ банка
24 марта 2022, 17:19
На даний момент для вхід в додаток можна підтвердити саме через смс-повідомлення на фінансовий номер телефону. Встановити код доступу можливо в налаштуваннях додатку.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться