Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
LubovVlad
LubovVlad
13 марта 2022, 22:45
Любов
Сьогодні 13.02.2022 під час використання нового додатку від Ощаду, а саме переказу з моєї картки на картку іншого банку Приватбанк, виникла помилка та надійшла смс на телефон, що ви не можете виконати цю операцію. Після цього зателефонувала до гарячої лінії 0800210800, де бот Софія мені повідомила, що моя пенсійна картка заблокована, питання про розблокування можна вирішите лише у відділені, з працівниками банку по телефону зв'язатися не можливо.

Враховуючи те, що в країні військой стан, та відділення банку у місці мого тепершнього перебування не працюють, прошу вжити заходів, та разблокувати мою пенсійну картку, щоб я мала змогу скористатися належною мені пенсією.

В новому додатку Ощад, сформована скарга, з описом всієї ситуації, із зазначенням реквізитів, та фотографіями.

Прошу вжити нагайних заходів.

З повагою, Любов Володимирівна
Ощадбанк
Ответ банка
14 марта 2022, 12:56
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться