Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
galina3452
galina3452
25 января 2022, 16:52
Галина, Київ
Я відкрила в додатку ощад24/7 карту єпідтримка, подала заяву в Дії на «ковідну» тисячу, відмітивши відкриту карту, проте через деякий час на телефон прийшло смс повідомлення, що карта перевипущена. Таким чином у мене є 2 карти єпідтримка (основна номер якої відкривається в старому додатку і додаткова, номер якої я не можу відкрити), які прив'язані до одного рахунку, на який згодом 29 грудня прийшла 1000 грн. Проте, коли я вирішила скористатися коштами з'ясувалося, що жодна з карток не працює. В новому додатку додаткова карта висвітлюється як неактивна з повідомленням «Термін дії картки сплив. Щоб скористатися карткою, її треба перевипустити». Жодна з карток не добавляється в додатки GPay та PayPal. Яким чином сплив термін дії картки, якщо не пройщов навіть місяц.
Ощадбанк
Ответ банка
25 января 2022, 17:35
Доброго, пані Галина. В даному випадку, що розуміти шляхи вирішення ситуації, її потрібно перевірити предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить в системі, чому не працює картка, та зорієнтує в подальших діях.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться