Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
chedrinrat
Максим Мищенко
21 января 2022, 11:22
Максим, Харків
Доброго дня!
Знімав гроші(5 грудня) у банкоматі(не Ощадбанку), банкомат гроші не видав, але видав чек про те що гроші було видано.
Звернувся на гарячу лінію банку власника банкомата де мені сказали щоб я звернувся до Ощаду.
Звернувшися на гарячу лінію Ощаду мені порадили почекати 3 дні і якщо не повернуться кошти то йти у відділення та писати заяву на повернення коштів.
Через 3 дні (8грудня) я звернувся у відділення де я написав заяву, мені було сказано що кошти будуть повернені протягом 45 днів.
Сьогодні (21 січня), так як пройшло вже 44 дня з моменту подачі заявку, я звернувся до відділення щоб запитати ситуацію по моїй заяві, щоб знати скільки ще чекати, або звератися у поліцію якщо кошти не буде повернено, мене направили на касу де я знову появснив ситуації, мені сказали що кошти повинні були прийти проятягом 40 днів з моменту подачі заяви.
І питання в тому скільки мені ще потрібно чекати свої кошти.
Ощадбанк
Ответ банка
21 января 2022, 12:06
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться