Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.5 | 44.45 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Написать комментарий
Дякуємо!
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Рекомендуємо звернутись до відділення банку та замовити нову картку. Зняти кошти можна з рахунку у відділенні, в межах області, де відкрито рахунок.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Спасибо.
На період карантину знищення карт призупинено, вони зберігаються у відділенні. Нову картку можна буде отримати включно до останнього календарного дня місяця, наступного за місяцем, в якому закінчиться дія карантину.
Написать комментарий
З повагою, команда Ощадбанку.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Стосовно реєстрації в особистому кабінеті субсидіанта.
Уже біля 2 тижнів не можу зареєструватися в особистому кабінеті субсидіанта. Для реєстрації на сайті (https://www.oschadbank.ua/ua/sb) натискаю кнопку «Вхід», потім «Встановити/Оновити пароль», потім ввожу номер телефону і відправляю, після чого повинен прийти пароль через СМС. У 50% спроб СМС не приходить, у 50% спроб на весь екран показує «Помилка сервера».
2 рази звертався до контакт-центру. Результат один – «у нас все працює, перевірте телефон і зверніться до моб. оператора». З телефоном все нормально – ніякого блокування немає, інші СМС приходять. Моб. оператор теж сказав, що ніяких обмежень нема.
Отже, запитання до спеціалістів банку – чи є інший спосіб реєстрації (без СМС).
Дякую за інфо.
Якщо проблема повториться, напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення. Ситуацію перевіримо детальніше.
Написать комментарий
Написать комментарий
Срок действия Карты истёк в феврале (до начала карантина)
Могу ли я по ней пройти идентификацию и снять деньги ?!
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий