Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.5 | 44.45 |
Все курсы банка |
Комментарии (2)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
но этого «тут! я не смогла найти.
Объясните почему я не могу увидеть ответ- „ось тут“?
Все вопросы на которые Вы не ответили на этой горячей линии я буду вынуждена записать в жалобную книгу отделения г. Изюм.
9 травня:
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174078/
11 травня:
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174142/
12 -13 травня:
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174250/
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174290/
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174366/
14 та 17 травня:
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174410/
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174518/
Якщо за якимось посиланням не вдається перейти, напишіть, будь ласка, конкретне питання, яке вас цікавить, ми продублюємо відповідь.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (3)
Написать комментарий
У ВАС СПРАШИВУЮТ ОГРАНИЧЕНИЯ ЧТО ВЫ НЕ ПРИНИМАЕТЕ ЗАЯВКИ НА ПЕРЕВЫПУСК! ОТВЕТТЕ КАКИЕ ОГРАНИЧЕНИЯ НА ГОРЯЧЕЙ ЛИНИИ НЕ ОБЬЯСНЯЮТ ПОЧЕМУ.ПРОСТО ЯВИТЕСЬ В БАНК.В КОРНАВИРУС.ВЫ ПОНИМАЕЕТЕ ПОСТАВЛЕННЫЙ ВОПРОС!
Якщо через контакт-центр замовити картку вже немає можливості, потрібно звернутись до відділення банку. Для клієнтів ВПО картки було продовжено до першого липня 2021 року.
Написать комментарий
Перелік монет, що реалізуються в Ощадбанку доступний на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/metals_coins/coins
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення область, в якій вам буде зручно отримати монету, і ми повідомимо вам дані контактної особи, в якої можна буде уточнити наявність та термін доставки монети, що вас цікавить.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Автоматична відповідь розрахована на те, аби направити клієнта на один із каналів інформування — контакт-центр, де він, за наявності термінової необхідності, може отримати відповідь на питання або зорієнтуватись в ситуації. Звичайно, це не остаточна відповідь банку.
Звернення розглядаються в порядку черги, але не більше визначеного законодавством терміну. Ситуацію із вказаним номером статті ЗУ в автовідповіді обов'язково перевіримо, вдячні вам за уважність та зворотний зв'язок.
Порядок замовлення ЕПП на новий термін наступний:
1. Клієнт звертається до відділення банку в межах області, де відкрито рахунок. Оформлюється заявка на випуск нового ЕПП.
2. Рекомендуємо звернутися до ПФУ (особисто або в телефонному режимі) для перевірки наявності заявки на виготовлення нового ЕПП та продовження нарахування пенсії.
3. Орієнтовно через 30 робочих днів (або після отримання смс-повідомлення) клієнт має звернутися до відділення Ощадбанку, в якому було отримано попереднє ЕПП.
Комментарии (2)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Таким чином, банк дійсно фіксує інформацію про проведення або непроведення операцій, проте не впливає на рішення про прининення нарахування пенсії. Рекомендуємо звернутись до органів ПФУ з відповідним зверненням.
Комментарии (2)
Зараз функціонал працюєш в штатному режимі.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написать комментарий