Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
vsqltgjpbn2021
vsqltgjpbn2021
19 мая 2021, 14:58
Галина, Київ
Вітаю! Маю особисте повідомлення банку, як це зробити?
Ощадбанк
Ответ банка
19 мая 2021, 15:51
Доброго дня! За вашим проханням, написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
vlad0611
vlad0611
19 мая 2021, 13:10
Надежда
У мужа закончился срок действия карты в августе2020г. Карту нужно забрать из Марковки.Ему тяжело.Можно ли карту перевыпустить или перевести на Станицу или банк вблизи Станицы? будем вам благодарны. Также мне нужно забрать свою карту. Я поеду с ним.Я тоже после операции
Ощадбанк
Ответ банка
19 мая 2021, 14:08
Доброго дня! Змінити відділення доставки картки можливо під час оформлення перевипуску. Рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та перевірити можливість перезамовлення картки в телефонному режимі.
vlad0611
vlad0611
19 мая 2021, 12:52
Надежда
пожалуйста, Можно ли переоформить карту пенсионную из Марковки на Станицу или рядом со Станицей.Мужу тяжело добираться до Марковки
Ощадбанк
Ответ банка
19 мая 2021, 14:07
Доброго дня! Змінити відділення доставки картки можливо під час оформлення перевипуску. Рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та перевірити можливість перезамовлення картки в телефонному режимі.
AllaTs1711
AllaTs1711
19 мая 2021, 10:02
Сергій, Горлівка
05.04.2021р. я у відділенні Ощадбанку м. Бахмут, вул. Ювілейна, 31 я замовив картку. При оформлені картки я задав питання співробітнику банку, чи може моя дружина по нотаріальній довіреності №3-349 від 22.09.2020р. отримати цю картку, коли її виготовлять. Співробітник банку надав відповідь, що для цього треба надати копію цієї довіреності для розгляду в юрідичний відділ Вашого банку і скласти заяву, а після цього співробітник банку надасть мені відповідь в телефонному режимі протягом 30 днів. До цьго часу відповідь не надано. В відділенні на мої дзвінки відповідають, що очікуйте дзвінка. Будь ласка, дайте відповідь, чи надає така довіреність право на отримання моєї картки та витягу рахунку моїй дружині. Свої особисті дані надам в особистих повідомленнях.
Ощадбанк
Ответ банка
19 мая 2021, 12:27
Доброго дня! Напишіть, будь ласка в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
vergelesxa
Г. В.
17 мая 2021, 21:24
Г., изюм
12,13.,14,17 мая задавала вам вопросы. В итоге « вi дпов iли вам на це питання ось тут»,
но этого «тут! я не смогла найти.
Объясните почему я не могу увидеть ответ- „ось тут“?
Все вопросы на которые Вы не ответили на этой горячей линии я буду вынуждена записать в жалобную книгу отделения г. Изюм.
Ощадбанк
Ответ банка
18 мая 2021, 9:08
Доброго дня! Для зручності розмістимо посилання на відповіді.

9 травня:
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174078/

11 травня:
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174142/

12 -13 травня:
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174250/
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174290/
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174366/

14 та 17 травня:
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174410/
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174518/

Якщо за якимось посиланням не вдається перейти, напишіть, будь ласка, конкретне питання, яке вас цікавить, ми продублюємо відповідь.

З повагою, команда Ощадбанку.

Unl1841100
Unl1841100
17 мая 2021, 19:55
Николай, Мариуполь
Как узнать получил ли ощадбанк постановление о снятии ареста с моих счетов, если да то когда раз блокируют счета
Ощадбанк
Ответ банка
18 мая 2021, 9:10
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН. Перевіримо ситуацію та надамо зворотний зв'язок.
alyona123456789
alyona123456789
17 мая 2021, 15:09
альона
Доброго дня. Моя заробітня картка заблокована виконавчою службою. Необхідну їм інформацію я надала. Як довго чекати розблокування рахунку у ощадбанку?
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 15:28
Доброго дня! Зняття арешту відбувається, як правило, того ж дня, коли до банку надійшла постанова від виконавця. В деяких випадках зі сторони банку процедура може зайняти два-три дні.
Heqi
Heqi
17 мая 2021, 14:41
Добрый день.Возможно ли пройти идентификацию переселенцу-пенсионеру во время карантина?
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 15:27
Доброго дня. Проходження ідентифікації призупинено. Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) АТ «Ощадбанк» на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), та протягом 60 днів з дня його відміни припинив блокування видаткових операцій по картковому рахунку внутрішньо переміщених осіб, які мали пройти фізичну ідентифікацію.
ivansidor
ivansidor
17 мая 2021, 14:39
Елена, Первомайск
Santa7614 мая 2021Объясните пожалуйста. Для каких карт простых, не ЭПУ существуют ограничения перевыпуска через контакт центр по телефону? вы не ответили.внятно.у вас спросили ограничения! по перевыпуску.половину людей остались без карт.не выпустились автоматически!
У ВАС СПРАШИВУЮТ ОГРАНИЧЕНИЯ ЧТО ВЫ НЕ ПРИНИМАЕТЕ ЗАЯВКИ НА ПЕРЕВЫПУСК! ОТВЕТТЕ КАКИЕ ОГРАНИЧЕНИЯ НА ГОРЯЧЕЙ ЛИНИИ НЕ ОБЬЯСНЯЮТ ПОЧЕМУ.ПРОСТО ЯВИТЕСЬ В БАНК.В КОРНАВИРУС.ВЫ ПОНИМАЕЕТЕ ПОСТАВЛЕННЫЙ ВОПРОС!
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 15:16
Доброго дня. Ми повідомили обмеження, що стосується терміну дії всіх карт, перевипуск яких оформлюється клієнтом в телефонному режимі.
Якщо через контакт-центр замовити картку вже немає можливості, потрібно звернутись до відділення банку. Для клієнтів ВПО картки було продовжено до першого липня 2021 року.

Romasko
Romasko
17 мая 2021, 12:57
Владимир
Какие монеты из on-line заказов есть в наличии?
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 14:48
Доброго дня!

Перелік монет, що реалізуються в Ощадбанку доступний на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/metals_coins/coins

Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення область, в якій вам буде зручно отримати монету, і ми повідомимо вам дані контактної особи, в якої можна буде уточнити наявність та термін доставки монети, що вас цікавить.
rt30
rt30
17 мая 2021, 12:45
Татьяна
Сколько ждать перевыпуска зарплатной карты (голд была) срок до 04.21, почему она автоматически не перевыпустилась (в отделенииях главного офиса г.Днепр не смогли ответить ни на горячей линии) и сколько надо ещё побегать в отделение банка, чтобы снять свой аванс
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 14:54
Доброго дня! Для замовлення нової картки необхідно зателефонувати до контакт-центру, або звернутись до відділення. Термін виготовлення нової картки — до 14 днів (Донецька/Луганська область до 30 днів). Написали вам також в особисті повідомлення для уточнення питання щодо зняття коштів. Перегляньте, будь ласка.
vergelesxa
Г. В.
17 мая 2021, 11:14
Г., изюм
Жду ответ на вопрос от 14 мая 21.43.
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 11:24
Доброго дня! Відповідь надали під питанням. Перегляньте, будь ласка.
Kuznetsov123
Kuznetsov123
16 мая 2021, 20:06
Кузнецов Олег, Бахмут Донецкой
3) Нагадаю текст запиту, відправленого в Ощад 20 05 21, через форму сайту: У зв'язку з закінченням строку дії моєї пенсійної картки Ощадбанку № ***5969 прошу розтлумачити порядок отримання пенсійної картки з новим терміном дії з урахуванням того, що моя пенсія як переселенця та особи з інвалідністю не довічна, а з терміном виплати до червня м-ця 2022 р. Під словами «розтлумачити порядок отримання пенсійної картки з новим терміном» я маю на увазі отримати від вас роз’яснення куди і з якими документами звертатися, а саме – до відділення ПФУ чи до вашого відділення Ощадбанку і якщо в ці обидва підрозділу то в якої послідовності. Вашу відповідь прошу відправити на мою е-скриньку (вказано) З повагою, Кузнецов.
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 12:13
Доброго дня! Відповіли вам під питанням: https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174486/
Kuznetsov123
Kuznetsov123
16 мая 2021, 19:29
Кузнецов Олег, Бахмут Донецкой
2) отправив любой текст на указанный… е-майл для получения автоответа и сравнить с текстом закона по адресу Рады: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80#Text, в любом случае у меня в ящике остался ответ из Ощада). По состоянию на сегодня, 16.05.2021 г., я не получил из банка ответа, чем они опять грубо нарушают этот закон, т к согласно ст. 20 этого закона они обязаны дать мне ответ, цитата Невідкладно, т к моё обращение не требует дополнительного изучения. Но они наверно считают, что с иностранцами в своем Наблюдательном совете и Наблюдательном совете Нацбанка Украины находятся вне юрисдикции Украины и живут по своим законам. Я прошу, требую и настаиваю письменно разъяснить мне порядок подачи заявки на получение пенскарты-ЭПУ (первоначально обращаться в банк или в ПФУ) с новым сроком действия с учетом моей инвалидности, установленной до июня месяца 2022 года согласно ст. 20 ЗУ Про звернення громадян НЕВІДКЛАДНО. Администраторов этого сайта прошу учесть мой голос за 100 голосов в учете отрицательных отзывов об Ощадбанке в рейтинге банков Украины. Без уважения к банку, с возмущением банком, Кузнецов.

Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 12:13
Доброго дня! Відповіли вам під питанням: https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174486/
Kuznetsov123
Kuznetsov123
16 мая 2021, 19:28
Кузнецов Олег, Бахмут Донецкой
1) 12 05 2021 в 13.57 на свой е-майл я получил ответ: Повідомляємо, що для отримання консультації відносно можливості замовлення картки на новий термін дії, продовження терміну дії діючої картки або замовлення до іншого відділення, рекомендуємо звернутися у зручний для Вас час зі свого фінансового номеру телефону до контакт-центру… на свой вопрос о порядке получения пенскарты-электронного пенсионного удостоверения с новым сроком действия с учетом наличия инвалидности. В тот же день я отправил ответ с возмущением, что письменно через сайт банка обратился к ним для получения письменного ответа, а не отписки с советом обратиться в колл-центр. Моему возмущению нет предела на такой ответ. Я неоднократно писал, что Ощад нельзя реформировать, его можно только разогнать, а всем работникам объявить пожизненный бан на работу в банковской сфере и очередной отпиской они только подтверждают мою правоту. К тому же этот позор всей банковской системы Украины — Ощадбанк в автоответе прислал мне писульку, цитата: Зверніть увагу, що це автоматична відповідь. Будь ласка, не відповідайте на цей лист! Ваше звернення, надіслане на електронну скриньку контакт-центру АТ «Ощадбанк», буде прийнято в роботу та розглянуто в межах повноважень банку, в терміни визначені ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» у разі оформлення його відповідно до вимог ст. 5 цього Закону… в то время, как срок ответа регламентирован ст.20, а не ст.8 этого закона. Я просто уверен, что в этот банк отбирают по конкурсу по принципу отрицательного отбора — специально только двоечников и некомпетентных Особей, иначе чем объяснить, что в автоответ «впихнули не впихуемое» — перепутали статьи закона, который должен быть главным руководством для подразделения банка, которое занимается обработкой жалоб и рассылают этот автоответ всем обратившимся на их адрес: (админы могут проверить до публикации моей жалобы что я пишу правду, отправив любой текст на указанный…
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 12:12
Доброго дня!

Автоматична відповідь розрахована на те, аби направити клієнта на один із каналів інформування — контакт-центр, де він, за наявності термінової необхідності, може отримати відповідь на питання або зорієнтуватись в ситуації. Звичайно, це не остаточна відповідь банку.

Звернення розглядаються в порядку черги, але не більше визначеного законодавством терміну. Ситуацію із вказаним номером статті ЗУ в автовідповіді обов'язково перевіримо, вдячні вам за уважність та зворотний зв'язок.

Порядок замовлення ЕПП на новий термін наступний:

1. Клієнт звертається до відділення банку в межах області, де відкрито рахунок. Оформлюється заявка на випуск нового ЕПП.
2. Рекомендуємо звернутися до ПФУ (особисто або в телефонному режимі) для перевірки наявності заявки на виготовлення нового ЕПП та продовження нарахування пенсії.
3. Орієнтовно через 30 робочих днів (або після отримання смс-повідомлення) клієнт має звернутися до відділення Ощадбанку, в якому було отримано попереднє ЕПП.
Unl1841100
Unl1841100
15 мая 2021, 23:28
Николай, Мариуполь
Минюст снял блокировку со счетов, как узнать когда будут раз блокированы мои счёта, минюст снял блокировку неделю назад
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 10:57
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення деталей.
ivansidor
ivansidor
15 мая 2021, 19:13
Елена, Первомайск
Santa7614 мая 2021Объясните пожалуйста. Для каких карт простых, не ЭПУ существуют ограничения перевыпуска через контакт центр по телефону? вы не ответили.внятно.у вас спросили ограничения! по перевыпуску.половину людей остались без карт.не выпустились автоматически!
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 10:52
Доброго дня! Перевипуск в телефонному режимі клієнт має можливість оформити за два місяці до закінчення строку дії попередньої картки та протягом одного місяця після.
Registr78
Registr78
15 мая 2021, 18:15
Registr78, Харьков
Сегодня 15.05.2021г в г. Харькове по ул. Волонтерская 68\1 в магазине «Альфа маркет» в терминале ощадбанка пополнил карту на 2500, а деньги до сих пор не пришли на карту…
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 10:44
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення деталей.
3048178325aB
3048178325aB
15 мая 2021, 13:16
Подскажите пожалуйста может ли пенсионный фонд прекратить мне выплаты пенсии по представлению ощадбанка так как старая карта была заблокирована и уничтожена а новая лежит в отделении банка 9 месяцев получить я не могу из за болезни я пенсионер переселенц г донецк
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 10:39
Доброго дня! Відповідно до п. 17 ПКМУ №1596 банк повідомляє ПФУ або орган соціального захисту населення, якщо протягом року не проводились видаткові операції по рахунку особисто одержувачем. У постанові зазначено, що у такому разі орган Пенсійного фонду України або орган соціального захисту населення забезпечує проведення ідентифікації та верифікації особи на підставі пред’явленого (в обов’язковому порядку) одержувачем особисто паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу і підтверджує її вік, та визначеного законодавством документа, в якому зазначено відомості про місце її проживання.

Таким чином, банк дійсно фіксує інформацію про проведення або непроведення операцій, проте не впливає на рішення про прининення нарахування пенсії. Рекомендуємо звернутись до органів ПФУ з відповідним зверненням.
orinoko1989
orinoko1989
15 мая 2021, 12:17
Как получить справку для декларации в Ощад24? После заявки приходит смс Income certificate generation was failed. Статус заявки в Ощад24 — ошибка
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 10:35
Доброго дня! При формуванні довідки для декларації існували тимчасові технічні складнощі. Перепрошуємо за незручності.

Зараз функціонал працюєш в штатному режимі.
З повагою, команда Ощадбанку.

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Горячая линия Ощадбанка