Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
qw123655
qw123655
15 июня 2021, 16:17
Отлично… Ответа на свои вопросы я так и не получила. Сплошные общие фразы или ссылки на какие-то постановления. Желаю всем к этому причастным попасть в свое время в подобное положение и испытать такое равнодушие к себе, как клиенту.
Ощадбанк
Ответ банка
15 июня 2021, 16:52
Доброго дня!
Самовільно взяти право змінювати персональні дані без клієнта або довіреної особи, що представляє клієнта, ми не маємо можливості. Сподіваємося на розуміння.

Відповідь надали вам під питанням: https://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/175487/

З повагою, команда Ощадбанку.
Katarej799
Katarej799
15 июня 2021, 15:45
Доброго дня. Постанова не надходила або вона опять не правильно написана?
Ощадбанк
Ответ банка
15 июня 2021, 16:05
Доброго дня! Документ до банку не надходив.
smetkina
smetkina
15 июня 2021, 9:00
Сергей, Харьков
Здравствуйте, я переселенец в ощад 24 перестала появлятся старая карта только серым новая не полученная что это значит
Ощадбанк
Ответ банка
15 июня 2021, 10:02
Доброго дня! Це пов'язано з тим, що у попередньої картки закінчився термін дії. При цьому якщо рахунок вам було відкрито як ВПО для виплат, попередня картка має бути активна і по ній можна проводити операції. Перевірити активність картки можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
qw123655
qw123655
14 июня 2021, 19:24
Ответ банка: Замінити номер телефону у відділенні може або власник рахунку особисто, або довірена особа. Рекомендуємо звернутись до нотаріуса, що може надавати юридичні послуги вдома.

Сама она в банк приехать не сможет. А нотариус, що може надавати юридичні послуги вдома., откуда должен быть? С Донецка или с Украины приедет?
Ощадбанк
Ответ банка
15 июня 2021, 10:25
Доброго дня! Ви можете звернутися до будь-якого юриста, що має можливість оформити довіреність відповідно до вимог діючого законодавства.
qw123655
qw123655
14 июня 2021, 14:03
Как моя свекровь оформит доверенность на замену номера телефона в Ощадбанке, если она выехать из Донецка не может(ей уже 92 года)? Может нотариус с Украины приедет в Донецк? Как работать на благо страны – работайте, а как пенсию получить — куча препон.
Ощадбанк
Ответ банка
14 июня 2021, 14:51
Замінити номер телефону у відділенні може або власник рахунку особисто, або довірена особа. Рекомендуємо звернутись до нотаріуса, що може надавати юридичні послуги вдома.
qw123655
qw123655
14 июня 2021, 10:20
Моей свекрови 92 года. Она совершенно не мобильна. Несколько месяцев назад она потеряла свой телефон, на котором был финансовый номер, зарегистрированный в банке, и на который должны приходить все СМС с кодами входа в Ощад 24 и о приходе пенсии. Новый номер ей купили. Как теперь поменять его в банке, если она находится в Донецке и приехать в банк на Украину никак не может и пенсию свою заработанную не может ни получить, ни сделать перевод. Как быть в подобной ситуации?
Еще вопрос. Если попробовать с этой карты снять деньги в банкомате (карта переселенца и она просрочена с 04.2020г.) не «съест» ли банкомат эту карту?
Ощадбанк
Ответ банка
14 июня 2021, 11:12
Доброго дня! Змінити номер телефону у відділенні банку, де відкрито рахунок, може довірена особа. В тексті довіреності має бути визначено право довіреної особи на зміну мобільного номеру клієнта (фінансового номеру) та/або право на зміну персональних даних клієнта, які були ним надані банку при укладенні ДКБО.

Картки для клієнтів ВПО було продовжено до першого липня 2021 року. Відповідно, якщо рахунок було відкрито саме як ВПО, картка має бути активною.
Katarej799
Katarej799
14 июня 2021, 5:26
04.06 отправлено вам две постановы в банк постанова не надходила.за ето время она пешком дошла. Мне самой ехать искать постанову если ваши сотрудники не могут.
Ощадбанк
Ответ банка
14 июня 2021, 11:05
Доброго дня! Банк не зацікавлений в тому, щоб рахунок було арештовано. Ми знімемо арешт одразу ж після отримання відповідного документу. На жаль, пришвидшити або проконтролювати процес його доставки поштовою службою у нас немає можливості. Сподіваємось на розуміння.
Ternopil574
Ternopil574
13 июня 2021, 20:46
Людмила, Тернопіль
Постійно оплачую комунальні платежі через мобільний додаток. Чому в квитанціях не вказується сума оплати за газ та електроенергію? В загальну суму ці платежі включено, а конкретно по вказаних службах оплата 0 грн. По інших службах (вода, ЖЕК і т.д.) суми вказані коректно. У випадку звірки з відповідними постачальниками, що можна їм пред'явити, адже немає ні електронного ні паперового документа, а оплата проведена? Квитанція про оплату це взагалі не зрозумілий документ на 4-5 аркушів А4, який не несе інформації про оплату. Для чого завантажувати програму, яка працює не коректно, в мобільний додаток? Неприємно вражена роботою Ощадбанку.
Ощадбанк
Ответ банка
15 июня 2021, 9:49
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
Mykola081
Mykola081
12 июня 2021, 2:25
Надія Василівна , Київ
В березні 2020 року у мене пропала картка киянина, я звернулась до відділенння ощадбанку по вулиці Тимошенко 12 і мені заблокіроли картку. Я рік не зверталась щоб поновити картку, так як була на то причина і тільки 24 травня я звернулась щоб поновити картку, у мене прийняли заяву заплатила 50 гр, і сказала оператор, картка буде готова через дві неділі ждіть повідомлення. А тепер запитання, як таке могло статися що я залишилася без грошей на картці? Повідомлення мені прийшло 7 червня 2021р, і в той же день я зайшла в ощадбанк 24/7 і всі мої кошти були потрачені 5 червня 2021р. 8 червня 2021р я пішла в ощадбанк і мені ніхто не міг пояснити і в мене склалася думка що в ощадбанку працюють шахраї.
Ощадбанк
Ответ банка
14 июня 2021, 10:51
Доброго дня! Шахрайство з боку працівників банку виключено. Хотіли б розібратись в ситуації детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ номер телефону. Перевіримо інформацію та надамо вам зворотний зв'язок.
Kasionok
Kasionok
11 июня 2021, 19:26
Доброго дня, чоловіку заблокували ОЩАД24 через підрозділу активність, хоча він лише переказував кошти на свою картку іншого банку. Оператор сказав, щоб розблокувати доступ до Ощад24 необхідно їхати в те відділення, де оформлював картку. Але ми знаходимося зараз в іншій області. А доступ до додатка необхідний. Що робити?
Ощадбанк
Ответ банка
14 июня 2021, 10:48
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення деталей. Перевірте, будь ласка.
Katarej799
Katarej799
11 июня 2021, 8:51
Вы отримали нову постанову?
Ощадбанк
Ответ банка
11 июня 2021, 11:24
Доброго дня! Олена Олександрівна, постанова до банку не надходила.
tolyan1970
tolyan1970
10 июня 2021, 19:34
Оформил доверенность на куму, чтобы она получила мою обычную карту. При обращении в банк в г. Гуляйполе куме сказали, что карта аннулирована, так как находится в банке больше 6 месяцев. на вопрос по какой причине аннулировали карту, которая является картой переселенца и она должна храниться в банке до окончания карантина, дали ответ что действуют на основании внутреннего распоряжения банка. Принять заявление на выпуск новой карты ей отказали, сказали что можно только снять деньги со счета. В доверенности прописано что она имеет право лействовать от моего имени и заказывать основную карту и дополнительную. Что за беспредел творится в банке??? почему кума не имеет права воспользоваться доверенностью и действовать от моего имени в полном обьеме?
Ощадбанк
Ответ банка
11 июня 2021, 11:34
Доброго дня! Ситуацію з анулюванням картки перевіряємо, вдячні вам за зворотний зв'язок. Зауважимо, що банк проводить ретельну перевірку довіреності і, на жаль, не завжди може дозволити проведення всіх операцій.
Vanvayder07
Vanvayder07
10 июня 2021, 12:51
Добрый день. Регистрировался через терминал в ощад24, заходил несколько раз по login и password с чека через online.oschadbank.ua нормально, есть чек с web-bank. Уже пару месяцев как истек срок действия карты, сегодня попробовал войти в ощад24, пишет что «Неправильне ім'я користувача або пароль» так и должно быть или это какой то сбой?
Ощадбанк
Ответ банка
10 июня 2021, 14:25
Доброго дня! Потрібно перевірити стан вашої реєстрації в Ощад 24/7. Якщо картка, по якій було створено реєстрацію, закрита, а інших карток немає, Ощад 24/7 закривається автоматично і потрібно зареєструватися повторно по новій карті.

Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Bill74
Bill74
10 июня 2021, 11:44
Александр
Добрый день.ПФУ перевёл пенсию до обеда.А зачисление на карту банка происходит вечером.Почему? Бывают случаи что деньги нужны срочно.
Ощадбанк
Ответ банка
10 июня 2021, 12:19
Доброго дня! Банк не затримує виплати. Одразу після перерахунку ви бачите їх на балансі.
Nasty1421
Nasty1421
9 июня 2021, 16:34
Так я спрашиваю поступали средства в банк или нет???? Я в организацию дозвониться не могу вот у вас спрашиваю, да или нет??
Ощадбанк
Ответ банка
9 июня 2021, 18:18
Якщо кошти не відображаються на балансі рахунку, — отже їх не було зараховано в банк.
Nasty1421
Nasty1421
9 июня 2021, 15:52
Хорошо сформулирую по-другому, вам организация которая проводит выплаты перечислила деньги в этом месяце или ещё нет!?
Ощадбанк
Ответ банка
9 июня 2021, 16:11
Банк не затримує виплати, одразу після перерахунку ви бачите їх на балансі.
Nasty1421
Nasty1421
9 июня 2021, 14:55
Здравствуйте, скажите уже были перечисление детских выплат??? Если нет, то когда будут????
Ощадбанк
Ответ банка
9 июня 2021, 15:08
Доброго дня! Питання рекомендуємо уточнити в організації, що проводить виплати.
Katarej799
Katarej799
9 июня 2021, 14:51
Звонила исполнителю сказал что банк должен быть уже получить постанову.отправлялись рекомендований письмом
Ощадбанк
Ответ банка
9 июня 2021, 15:10
Доброго дня. Банк не зацікавлений в арешті рахунку. Як тільки отримаємо постанову, зможемо зняти арешт.
Katarej799
Katarej799
9 июня 2021, 14:07
После снятия ареста деньги на карте остаются
Ощадбанк
Ответ банка
9 июня 2021, 15:09
Доброго дня. При надходженні постанови від виконавчої служби кошти блокуються в межах суми арешту, а після його зняття є доступними для використання.
Maks2270
Maks2270
8 июня 2021, 18:06
Вот и все отношение банка к клиенту.Целый день ждал хотябы разьяснения на какой стадии снятие ареста с карты и тишина.На гарячей линии сказали по телефону не дают такую информацию, идите в отделение, а в отделении сказали арест не снят и ВСё.Куда обращаться?
Ощадбанк
Ответ банка
9 июня 2021, 9:34
Доброго дня. Написав вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.1 49.85
PLN 11.05 11.9
USD 41.8 42.35
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.1 49.85
PLN 11.05 11.9
USD 41.8 42.35
Все курсы банка