Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
1059932101
1059932101
8 июля 2020, 15:22
Іван Федорович, Одеса
Після отримання нової картки, більше тижня не можу вирішити проблему оплати послуг ЖКГ через Інтернет. До цього років п'ять все було добре. Двічі ходив до відділення, писав заяву на керівництво в Києві, чекав декілька днів, виконував різні рекомендації працівників банку по розблокуванню картки, але віз і нині там. Отримую стандартну відповідь: «Перевищено ліміт суми операції». Коли припинеться знущання з клієнта? Якщо сьогодні це питання не буде вирішено, то завтра почну процедуру переводу пенсійних коштів на рахунок в інший банк України.
Це не погроза і не шантаж. Просто всьому є межа.
Ощадбанк
Ответ банка
8 июля 2020, 16:17
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень ваше ПІБ, контактний номер телефону та до якого відділення ви звертались. Ситуацію перевіримо та з вами зв'яжемось.

Комментарии - 2

+
0
19036256
19036256
8 июля 2020, 23:09
#
1059932101, снимите лимит в Ощад 24,

телефонуйте на гарячу лінію, але не оператору, а слухайте РОБОТА.Коли дійде до лімітів по карті, зніміть ліміт.А потім, коли зайдете в Ощад24, біля номеру карти, натискайте на синій прямокутник, відкриються-Виписка, сервіси, ЛІМІТИ, безпека, змініть ті ліміти, які потрібні, оплата в інтернеті або отримання готівки в банкоматі, не вибирайте комунальну послугу.а платіть тільки на довільні реквізити, створюючи шаблони з паперових квітанцій.Ці платежі без комісії. Такий платіж, як правило, у касі банку з комісією. Тому радимо його безкоштовно (до 5 000 грн) здійснювати самостійно онлайн:
Створіть шаблон цього платежу, щоб у майбутньому не вводити повторно реквізити.
Зайдіть в Ощад 24/7;
Оберіть «Платежі», далі – «Платежі на довільні реквізити»;
Заповніть всі поля.
+
0
19036256
19036256
8 июля 2020, 23:23
#
1059932101
8 июля 2020, 15:22
Іван Федорович, Одеса,    Я шесть лет на пенсии,поменяла три карточки в Ощадбанке,плачу на свободные реквизиты БЕЗ ПРОБЛЕМ,сама изменяю лимиты по несколько раз в день,перед походом в банкомат для снятия денег,увеличиваю лимит(при помощи кодов,приходящих от банка)если не планирую ничего оплачивать,ставлю сама ограничения лимитов,что б мошенники не сняли мои деньги.При этом никуда в банк не хожу и не пишу никаких жалоб,Вы сами можете изменять лимиты в приложении Ощад24.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться