Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
soroka2608
soroka2608
26 мая 2020, 23:06
Тетяна, Днепр
Добрый вечер. Какие документы от ОСББ предоставить в банк для заключения договора на предоставление 25%льготы участнику АТО.
Как зарегестрировать электронный адрес и электронную печать ОСББ. Спасибо
Ощадбанк
Ответ банка
27 мая 2020, 9:41
Доброго дня! Для укладання Договору про взаємодію управителів, об’єднання, виконавців комунальних послуг та АТ «Ощадбанк» на виконання Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (зі змінами та доповненнями) та Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373, затвердженої постановою правління АТ «Ощадбанк» від «11» січня 2019 № 5 (в редакції постанови правління АТ «Ощадбанк» від «19» липня 2019 № 485), необхідно подати до Банку заповнену Анкету-заяву (Додаток №2 до Публічної пропозиції), ідентифікаційні дані відповідно до Додатку № 3 Публічної пропозиції, якщо документи, які подавались до Банку раніше зазнали змін, або взагалі не надавались.
Відповідно до Додатку № 3 Публічної пропозиції документами для проведення Банком заходів щодо ідентифікації, верифікації та вивчення Клієнта є:
1) копія статуту (положення) – для юридичних осіб;
2) копії документів, що підтверджують повноваження осіб – підписантів Договору;
3) копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
4) копії сторінок/сторін паспорту (ів) та копія (ї) документа про присвоєння РНОКПП або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (якщо до паспорта не внесені дані про РНОКПП або відмову від нього) уповноваженої (их) особи (осіб) – підписанту (ів) Договору;
5) заповнений Опитувальник (розміщений на Сайті Банку). Заповнення опитувальника є обов’язковим.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться