Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
dtkotenko
dtkotenko
9 сентября 2021, 12:54
Котенко Андрій Миколайович, Київ
17.08 у відділенні 248 (Липківського 16 Г) під час користування платіжним терміналом, термінал «зїв» мою пенсійну картку. Менеджер відділення зателефонував мені 26.08 і сказав, що вчора була інкасація і я можу отримати картку у відділенні на вул. Олексіївська 13. Я декілька разів підходив у це відділення (сьогодні теж), представник служби безпеки сказав що до них вона не надходила, що інкасацію спочатку везуть у відділення на вул. Тулузи і т.д. Звертався на лінію Ощадбанку — нічого не знають. Прохання — знайдіть і поверніть мою картку.
Ощадбанк
Ответ банка
9 сентября 2021, 14:13
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо.
Alenka94
Alenka94
9 сентября 2021, 11:05
Почему не реагируете на личные смс? Постанова вам пришла?
Ощадбанк
Ответ банка
9 сентября 2021, 12:13
Доброго дня. Вже відповіли. Перевірте, будь ласка.
A875op
A875op
9 сентября 2021, 10:16
людмила, луганск
запись электронной очереди для получения карточки
Ощадбанк
Ответ банка
9 сентября 2021, 10:35
Доброго дня. Картку у відділенні можна отримати в порядку живої черги або призначити зустріч: https://appointment.oschadbank.ua/
InnaTH
InnaTH
9 сентября 2021, 7:19
Inna
Доброго дня,
було виконано переказ коштiв на рахунок ощадбанку через swift та iban. Працiвник банку сказала, що може видати кошти якщо переказ виконано через moneygram, western union, а про swift сказала що такого немае у них.

Телефонували на гарячу лiнiю де також сказали що Ощад не приймае swift перекази. Але ж на сайтi е вся iнформацiя що це можливо.

Працiвник Ощадбанку на сторiнцi фейсбук сказала, що так, Ощадбанк приймае swift переказ.

Питання, як отримати кошти якщо вiддiлення банку в Полтавськiй областi про таке i не знае а банк вiдправника повiдомив, що переказ уже в Украiнi?

Куди дзвонити та до кого йти?
Ощадбанк
Ответ банка
9 сентября 2021, 10:37
Доброго дня! Ситуацію перевіряємо. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.
Alex290815
Алексей Глазков
9 сентября 2021, 1:30
Алексей
Чому заблокували карточку?

Ощадбанк
Ответ банка
9 сентября 2021, 9:59
Доброго дня! Для перевірки причини блокування картки зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
ZloyKotya
ZloyKotya
8 сентября 2021, 22:17
Костя, Одесса
Я писал: " верифікація клієнта не здійснюється, якщо платіж з метою сплати:
— житлово-комунальних послуг (за послуги житлово-комунальних господарств… " это выдержка из ЗАКОН УКРАЇНИ — «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» — платежів, що передбачені пунктом 2 частини 18 статті 14.
Вы писали: « Платежі здійснюються справді за уточненням мобільного номеру телефону, це лише особливості проведення платежу.»
А теперь внимание ВОПРОС:
— Я могу ОТКАЗАТЬСЯ от сообщения мобильного номера телефона при платеже(т.к. этот платеж ДОЛЖЕН проходить БЕЗ верификации клиента) ???
Если НЕТ, то можно четко ответить ПОЧЕМУ ??
И согласно какому пункту Закона эта процедура прописана?
И на основании чего(какого пункта Закона) в отделениях ОщадБанка это требование присутствует?
Жду вашего ответа, Спасибо.
Ощадбанк
Ответ банка
9 сентября 2021, 9:58
Доброго дня! При проведенні платежу в терміналі або відділенні необхідно вказати номер мобільного. Банк не порушує вимоги чинного законодавства України.
rudvolnansk
rudvolnansk
8 сентября 2021, 10:00
Наталия, Вольнянск
Будут ли наличные деньги в банке 09.09.2021 в 8 часов, чтобы можно было продать доллары?
Ощадбанк
Ответ банка
8 сентября 2021, 11:49
Доброго дня! Цю інформацію можна уточнити безпосередньо у відділенні. Контактний номер телефону є на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map
ZloyKotya
ZloyKotya
7 сентября 2021, 23:03
Костя, Одесса
Можете четко и понятно ответить на вопрос:
"*верифікація клієнта не здійснюється, якщо платіж з метою сплати:
— житлово-комунальних послуг (за послуги житлово-комунальних господарств, за
постачання електричної енергії, газу та його розподіл, водопостачання (гаряча, холодна
вода) і водовідведення, опалення (індивідуальне або центральне), утримання будинку та
прибудинкової території тощо);
— податків, зборів, платежів, зборів на обов’язкове державне пенсійне та соціальне
страхування, штрафних санкцій та пені за порушення законодавства до державного і
місцевих бюджетів, Пенсійного фонду, на рахунки органів державної влади, органів
місцевого самоврядування (інформація про призначення платежу вказується в бланку
рахунку в полі «призначення платежу»)"
И если это так, то на каком основании у клиента требуют номер его мобильного телефона и отказывают в услугах (оплата коммунальных платежей) при его отсутствии ??
Если этот пункт(о не верифікація клієнта), не соответствует действительности, то можно мне указать документ на основании которого это происходит.
Спасибо.
Ощадбанк
Ответ банка
8 сентября 2021, 9:27
Доброго дня! Платежі здійснюються справді за уточненням мобільного номеру телефону, це лише особливості проведення платежу. Таким чином за клієнтом зберігається історія платежів, що дає можливість робити наступні оплати більш швидко.
Karnauch
Karnauch
7 сентября 2021, 19:51
6.09.2021 расплачивалась в магазине картой, деньги списались, а в квитанции пишет Статус: Виконується. Так же через приложение делала переводы, некоторые прошли, а некоторые такой же статус пишет
Ощадбанк
Ответ банка
8 сентября 2021, 9:23
Доброго дня! Фінансові операції виконуються в термін до трьох робочих днів. Незабаром цей статус зміниться.
Alenka94
Alenka94
7 сентября 2021, 18:17
Что за безобразие? Почему игнорирует? Ответа в личные от вас нет? На горячей линии не отвечают. Приват банк уже разблокировали все!!! Что у вас происходит?
Ощадбанк
Ответ банка
8 сентября 2021, 9:24
Доброго дня! Відповідь написали в особисті повідомлення.
bidosya
bidosya
7 сентября 2021, 15:52
Надія
Здравствуйте! Можно ли зарегистрироваться системе Ощад 24/7, если срок действия ЭПУ закончился, но его продлевают и ЭПУ активно?
Ощадбанк
Ответ банка
7 сентября 2021, 17:54
Доброго дня! Так, ви можете створити реєстрацію через банкомат або термінал.
Alenka94
Alenka94
7 сентября 2021, 15:21
Личные сообщения написала когда можно дождаться ответа?
Ощадбанк
Ответ банка
7 сентября 2021, 15:38
Доброго дня. Відповіли в особистих повідомленнях.
LebedevVlad
LebedevVlad
7 сентября 2021, 13:34
Здравствуйте. Пенсионная карта переселенца закончилась в июне 2020 года, насколько известно перевыпущенные карты хранятся в отделении 6 месяцев, этот срок уже прошел. Как заказать новую карту и сколько нужно ждать?
Ощадбанк
Ответ банка
7 сентября 2021, 14:15
Доброго дня! Для того, щоб перевірити необхідність замовлення нової картки зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить ситуацію та зорієнтує вас.
Alenka94
Alenka94
6 сентября 2021, 16:43
Здравствуйте! Скажите пожалуйста когда мне разблокуруют счёт. Исполнительное производство закрыто. Документы в банк отпрввлены.
Ощадбанк
Ответ банка
6 сентября 2021, 17:02
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ідентифікаційного коду. Ситуацію перевіримо.
ZloyKotya
ZloyKotya
3 сентября 2021, 22:30
Костя, Одесса
Добрый день, складывается не понятная ситуация, я пришел платить в кассу Ощадбанка, коммунальные платежи, согласно полученным счетам, передал счета кассиру и она начала их оформлять у себя в кассе — и через некоторое время она попросила у меня мой номер мобильного телефона, на мой вопрос зачем ей он нужен — получил ответ, что это необходимо в программе по оплате и для идентификации клиента.
Я клиент Вашего банка и только, что получал с карточки в этой же кассе деньги(используя паспорт гражданина Украины), я предложил кассиру еще раз посмотреть мой паспорт — она сказала, что это не подходит и нужен номер мобильного телефона.
Я старюсь не говорить свой номер мобильного, он не привязан к моему паспорту, и по этому я сказал кассиру, что у меня нет мобильного телефона. Кассир тогда сказала, что по причине отсутствия номера мобильного, она не может принять у меня коммунальные платежи.
И кассир и начальник отделения ссылались при этом на внутреннею инструкцию ощадбанка где описана процедура идентификации (первичной) и там указано что необходим номер мобильного телефона, мое обращение на горячую линию НБУ привело к тому, что я узнал, что НБУ устанавливает — возможность — идентификации, как указание мобильного телефона.
На все мои вопросы, а что делать если у меня нет номера мобильного (например по религиозным или еще каким соображениям), как мне платить за коммуналку ответа я так и не получил…
В интернете я нашел информацию за 2020 год, что платежи штрафов, коммунальных услуг и пр. (перечень там большой) не зависимо от суммы штрафа или платежа не подлегают процедуре идентификации, так ли это сейчас в 2021 году ???
И можно дать развернутый ответ на эту проблему.
Ощадбанк
Ответ банка
6 сентября 2021, 9:11
Доброго дня! В банку справді існує система, що допомагає пришвидшувати здійснення платежів через касу або термінал і для її використання клієнту необхідно лише назвати свій мобільний номер телефону. Звичайно, банк гарантує безпеку інформації, що повідомляється касиру.

Рекомендуємо проводити платежі в системі Ощад 24/7 — комісії зменшені, або взагалі відсутні, не потрібно звертатись до відділення банку, а підтвердження здійснюється за допомогою смс-паролю, або ж touch/face ID.
Nata1lia
Nata1lia
3 сентября 2021, 21:38
Повторюю своє повідомлення так як відповіді я не отримала
20.08.2021 р виконавча служба направила до Ощадбанка постанову про зняття арешту з рахунків. Сьогодні 03.09.21, а рахунки як були заблоковані так і залишились. Де чи хто мені надасть інформацію коли будуть розблоковані мої рахунки і повернені мої кошти які на даний час не законно заблоковані, оскільки виконавче провадження завершене і є постанова про зняття арешту з рахунку від 20.08.2021р. До кого звертатися? Якщо що, то гаряча лінія нічим допомогти не може такою інформацією Вони не володіють.

Далі уточнюю
Банк попросив уточнити інформацію в особистих повідомленнях, що мною і було зроблено

Всю необхідну інформацію на вимогу надала в особистих повідомленнях, але нажаль інформації нуль, тиша, не зрозуміло чи читає Ощадбанк свої особисті повідомлення, чи ніхто їх не читає і ніхто насправді нічого не робить. Почекаю до понеділка, якщо нічого не проясниться, то буду писати в інші інстанції (НБУ, Суд, Телебачення). Скільки ще чекати? Мені дитину треба годувати вже сьогодні.
Ощадбанк
Ответ банка
6 сентября 2021, 9:18
Доброго дня! Відповіли вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Larisa1909
Larisa1909
3 сентября 2021, 17:41
Владимир Сергеевич, Донецк
Здравствуйте! Мой муж умер, 02.05.2021г, мы проживали и были зарегистрированны по одному адресу.У него на карточке ЕПП остались деньги, срок карточки истёк. Как я могу получить эти деньги и в течении какого срока? Спасибо за ответ.
Ощадбанк
Ответ банка
3 сентября 2021, 18:13
Доброго дня! Отримати кошти ви можете як спадкоємець. Необхідно звернутись до відділення банку, де було відкрито рахунок, та надати свідоцтво про смерть та свідоцтво про право на спадщину або відповідне рішення суду.
Nata1lia
Nata1lia
3 сентября 2021, 13:41
Доброго дня, 20.08.2021 р виконавча служба направила до Ощадбанка постанову про зняття арешту з рахунків. Сьогодні 03.09.21, а рахунки як були заблоковані так і залишились. Де чи хто мені надасть інформацію коли будуть розблоковані мої рахунки і повернені мої кошти які на даний час не законно заблоковані, оскільки виконавче провадження завершене і є постанова про зняття арешту з рахунку від 20.08.2021р. До кого звертатися? Якщо що, то гаряча лінія нічим допомогти не може такою інформацією Вони не володіють.
Ощадбанк
Ответ банка
3 сентября 2021, 14:25
Доброго дня! Напишіть нам в особисті повідомлення ваше ПІБ і номер ІПН. Ситуацію перевіримо.
Наперед вдячні.
Mariia22
Mariia22
3 сентября 2021, 12:16
Добрий день. Скажіть, будь ласка, чому у смс мені виписує кредитний ліміт 500 грн., а відсотки знято за 1500?
Ощадбанк
Ответ банка
3 сентября 2021, 12:44
Доброго дня!

Обов’язковий щомісячний платіж включає в себе:

— суму нарахованих відсотків за готівкові операції;
— суму всіх комісій згідно умов ДКБО.

Якщо у вас виникли питання щодо розміру нарахованої суми, ви можете зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Оператор повідомить вам, на яку суму і який розмір відсотків було нараховано. На сайті можна заповнити форму зворотного дзвінка, щоб не очікувати на лінії: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Evdokimovna
Evdokimovna
3 сентября 2021, 9:54
ОСББ АІР
Другий день пробую зайти на сайт Ощадбанку, щоб сформувати реєстри пільговиків-сайт не працює.Це проблеми на сайті?
Ощадбанк
Ответ банка
3 сентября 2021, 12:36
Доброго дня. На даний момент тенічних проблем із входом не спостерігається.

Спробуйте, будь ласка, перейти за посиланням https://www.oschadbank.ua/monetizacia-subsidij та обрати вкладку «Юридичним особам». Далі натиснути кнопку «Перейти до кабінету». Якщо ви вводите номеру телефону та пароль і при цьому увійти не вдається, оберіть, будь ласка, опцію «Встановити/Оновити пароль».

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Все курсы банка