Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.45 | 44.4 |
Все курсы банка |
Ви можете перевірити причину блокування карти по дзвінку до контакт-центру банку 0800-210-800
Написать комментарий
Більшість карток можна замовити по дзвінку до контакт-центру банку 0800-210-800. Перевипуск карти в телефонному режимі можна виконати за два місяці до її закінчення або місяць після. Також карту можна замовити при зверненні до установи банку, проте в цьому випадку до установи потрібно звертатися буде двічі, адже окрім перевипуску карту потрібно буде ще й отримати.
Написать комментарий
Уточнити причину блокування карти ви можете або по дзвінку до контакт-центру 0800-210-800 або в обслуговуючому відділенні банку. Якщо карта вже була закрита, то її розблокувати не можливо і виконувати операції з її реквізитами також. В даному випадку рекомендуємо замовити нову карту.
Написать комментарий
Сформувати виписку по рахунку ви можете самостійно в Ощад 24/7 або отримати її в обслуговуючому відділенні банку.
Написать комментарий
Перевірити наявність коштів по рахунку Мобільні заощадження/нарахування відсотків ви можете по дзвінку до контакт-центру банку 0800-210-800, через Ощад 24/7 або в чат-ботах банку.
Написать комментарий
Прошу прискорити повернення коштів. Дякую
Приносимо вичачення за тимчасові незрочності. Іноді, банкомати можуть давати збій в своїй роботі, але такі випадки не є частим явищем. У випадку, якщо така ситуація стається клієнту рекомендується подати відповідну заяву у відділенні банку для проведення службового розслідування. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення,, до якого відділення банку ви зверталися та ваш контактний номер телефону. Ситуацію перевіримо.
Комментарии (4)
Написать комментарий
Стосовно ж довіреності на розпорядження банкіським рахунком, вона має бути засвідчена нотаріально.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Оформлення депозиту при відправленні переказу не є обов'язковим. Приносимо вибачення, якщо вас неправильно проінформували щодо цього у відділенні банку. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, до якого звертались. Зробимо все необхідне, аби подібний інцидент не повторився.
З повагою, команда Ощадбанку.
Комментарии (1)
Операційним днем є саме робочий день. Зазначимо, що як правило переказ здійснюється значно швидше.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Окремо за смс-повідомлення про зарахування відсотків плата не знімається. При підключенні послуги смс-інформування ви матимете змогу відслідковувати всі зарахування/списання по вашому рахунку в Ощад 24/7, а також проводити платежі та перекази. Звичайні смс-повідомлення будуть відправлятись на суму зарахування/списання від 200 грн для пенсійних карток та від 1000 грн для зарплатних/соціальних або депозитних.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
подскажите, с какого года действует программа Арсенал для пенсионеров-военнослужащих?
Должен ли мененжер банка при оформлении пенсии предложить мне обслуживание по данной программе, учитывая документы, которые я предоставил (или это только на его усмотрение)?
Написать комментарий