Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Написать комментарий
Перевірити статус виконання операції по карті можна в Ощад 24/7 в розділі «Історія операцій».
Написать комментарий
Комментарии (2)
Написать комментарий
А до 30.09.2021 таку інформацію я мав змогу отимувати. Зараз пище, но не вірний адрей електроннох пошти, коли він вірний.
Як все ж дізнатися заблоковано мій рахунок чи ні с 01.10.2021? Та чиї тепер мої гроши?
Може ндіслати вам номер мого рахунку?
Комментарии (1)
Написать комментарий
Я так понимаю, что мой счет был заблокирован с 1 октября 2021 г. из-за того, что не проводились никакие операции по нему (кроме начисления пенсии) за 3 последних года.
На счету оставалось около 80 тыс. гривень. Эту сумму терперь возможно снять или она будет являться собственностью ощадбанка?
Если эти деньги возможно снять, то чт омне нужно делать?
Ели не возможно — то пользуйтесь ими на здоровье!
Написать комментарий
Написать комментарий
Вартість довідки складає 120 грн.
Написать комментарий
Написать комментарий
Найближчим часом розмістимо інформацію на сайті: https://www.oschadbank.ua/news
Написать комментарий
Така ситуація може бути пов'язана з тим, що акредитований центр сертифікації ключів АТ «Ощадбанк» змінив назву на «КНЕДП ЦСК АТ „Ощадбанк“.
На всіх ресурсах, де можна використати файловий ЕЦП (КЕП) АТ „Ощадбанк“, при виборі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, необхідно обирати саме „КНЕДП ЦСК АТ “Ощадбанк». Банк проінформував всі ресурси, де можна використати файловий ЕЦП (КЕП) АТ «Ощадбанк» щодо зміни ключів надавача та назви.
Якщо ресурс, на якому необхідно використати файловий ЕЦП (КЕП) не пропонує обрати кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг – «КНЕДП ЦСК АТ „Ощадбанк“ (при цьому пропонується попередня назва „Акредитований центр сертифікації ключів АТ “Ощадбанк»), це означає, що сам ресурс не оновив інформацію на своїй платформі.
В такому випадку ми рекомендуємо:
1. Очистити кеш браузера та оновити сторінку комбінацією «Ctrl + F5.
2. Оновити сторінку та перевірити, чи підтягується назва „КНЕДП ЦСК АТ “Ощадбанк».
Якщо нова назва не буде підтягуватись, зверніться, будь ласка до технічної підтримки порталу.
Написать комментарий
Слідкуйте, будь ласка, за новинами на нашому сайті: https://www.oschadbank.ua/news
За першої ж можливості опублікуємо офіційну інформацію щодо продовження карткок ВПО.
Комментарии (1)
Активувати нову картку без отримання неможливо. Нобхідно отримати картку, після чого активувати її можна буде одразу ж у відділенні банку.
Звертаємо увагу, що якщо активувати нову картку в автоматичному режимі контакт-центру, попередня картка автоматично закриється. Тому якщо можливості отримати нову картку немає, клієнтам ВПО надано можливість проводити операції за попередньою карткою без заміни пластику.
Написать комментарий
Почему эта ЭЦП (КЭП) не принимается для входа на портал ПФУ? При попытке входа с ПК выдаёт ошибку «Сертифікат не знайдено», с моб.приложения смартфона — «Виникла помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом HTTP».
Комментарии (2)
Слідкуйте, будь ласка, за новинами на нашому сайті: https://www.oschadbank.ua/news
За першої ж можливості опублікуємо офіційну інформацію щодо продовження карткок ВПО.
Написать комментарий
Оператор сказал, что заказ перевыпуска карты нужно делать лично и только в отделении?
Могу ли я заказать онлайн или через горячую линию новую карту(или карты) к своему счету???
ИЛИ могу ли я снять эти деньги через кассу, при наличии паспорта-кода (договора) БЕЗ КАРТЫ? в отделении в котором депозит открывался.
Спасибо.
Якщо ви плануєте закрити рахунок із видачею коштів, для цього необхідно звернутись до відділення банку, де відкрито рахунок. Для зняття коштів з рахунку (без картки) можна звернутись до будь-якого відділення банку в межах області, так само з документами.
Стосовно замовлення нової картки, через контакт-центр доступний перевипуск протягом місяця після закінчення терміну дії попередньої. Відповідно, якщо картка закінчилась ще в минулому році, для перевипуску потрібно звернутись до будь-якого зручного відділення.
Комментарии (1)
Прочитав інформацію від Ощад, що після 30.09.21 будуть розривати договори і закривати рахунки при непроходженні фізичної ідентифікації з відвідуванням відділення Ощад. Своєю пенсійної карткою я постійно здійснюю операції через «Ощад-24», наявний у мене депозит сьогодні поповнив через «Ощад-24». Цього достатньо для ідентифікації або мені потрібно з'явитися в Ощад особисто?
Спасибі.
Написать комментарий
Написать комментарий
Якщо є можливість звернутися, питання можна врегулювати також у відділенні банку, де було відкрито рахунок.
Комментарии (1)