Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.45 | 44.4 |
Все курсы банка |
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Як повідомили раніше, по довіреності можна зняти кошти з рахунку.
Написать комментарий
Якщо виникло питання щодо тарифів за вашою карткою, їх зручно переглянути через чат-бот в Telegram або Messenger (розділ «Мої тарифи»): https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Написать комментарий
Написать комментарий
Банк не приймає рішення про припинення нарахування пенсії і рахунок після першого січня буде активним.
Стосовно термінів зберігання картки, згідно з ДКБО, термін зберігання платіжних карток, в тому числі перевипущених, які не були отримані клієнтами, складає 6 місяців з моменту випуску. Якщо клієнт не звертається до банківської установи до вказаного терміну, платіжна карта повинна бути знищена.
Враховуючи зовнішні фактори, пов’язані з розповсюдженням короновірусної хвороби COVID-19, що ускладнює своєчасне отримання БПК клієнтами, банком було прийнято рішення про зупинення процедури знищення неотриманих карток ВПО.
Таким чином, станом на сьогодні, платіжні картки внутрішньо переміщених осіб, що обслуговуються за тарифним пакетом «Мій рахунок», які не були своєчасно отримані в установах банку не знищуються, а зберігаються до їх отримання.
Написать комментарий
Ситуация ....21 октября 2021 с банка приходит дочке смс
Пришло 3534.07 грн, но доступно 3467.05
Возникает вопрос куда делась разница ????
Дочь обратилась в банк.
Работник банка во первых не компетентна
Поскольку не могла внятно объяснить ситуацию.
Дочь показала ей смс банка, что пришло 3534 а доступно 3467 ответ привёл в замешательство, ей мол все равно что там за смс приходят (с вашего заметьте банка,)
Потом очередная ее мысль о конвертация…
Позвольте в Украину зашли уже гривны 3534 о чем есть смс банка
И при отправке денег трансфер гоу указал что получатель получит 3534 грн
Непонятно куда делось 67 грн?
Дочь звонила на горячую линию банка, там другая версия про Латвию про евро…
Полный бред!!!
Пожалуйста объясните ситуацию.
Комментарии (4)
Комментарии (5)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
На пример пришло 3000грн сколько доступно будет?
Написать комментарий
Я, Савчук Валентина Вікторівна, є внутрішньо переміщеною особою і отримую пенсію в
Ізюмському об'єднаному управлінні Пенсійного фонду України Харківської області.
Перебуваю на тимчасово окупованій території.
У квітні 2021 року у мене припинилися пенсійні виплати. На мій запит до Головного
управління Пенсійного фонду України в Харківській області я отримала відповідь
№.2000-0403-8 / 62786 від 07.05.2021 р. у відповіді посилаються на постанову Кабінету
Міністрів України від 30 серпня 1999р. N1596 (… якщо суми пенсії не отримують з
поточного рахунку більше одного року, уповноважений банк зобов'язаний повідомити про
це відповідному органу Пенсійного фонду або органу соціального захисту населення не
пізніше 28 числа місяця, в якому виникли такі обставини ). І так само на список від
19.02.2021 №869/04-16, наданого філією ХОУ АТ «Державний ощадний банк України» в
якому значилося моє ім'я Савчук В.В. (як не отримувана пенсійні гроші з поточного
рахунку більш ніж один рік).
У грудні 2019 року я отримувала пенсію за старою карткою. У січні (після свят) і в
лютому 2020 року я зверталася в ощадбанк-відділення 10020/0487 м.Ізюм вул. Поромна,6 і
на гарячу лінію Ощадбанку: «як отримати нову картку в замін старої». Нову картку не
могли знайти, і сказали, що треба приїхати особисто і написати заяву на перевипуск нової
картки.
12 березня 2020 року я особисто приїхала в ощадбанк-відділення 10020/0487 м.Ізюм вул.
Поромна,6. Де пройшла ідентифікацію, написала заяву на переоформлення нової картки і
мені сказали, що чекайте повідомлення про отримання нової картки.
Мені довелося виїхати в м. Донецьк у зв'язку з постійним доглядом за престарілою мамою
(їй 93 роки, пенсію не отримує в Україні ).
16 березня 2020 року у зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції були закриті всі
КПВВ. З початку карантину виїхати з Донецька в Ізюм д
Написать комментарий
Написать комментарий
Вартість послуги інформування (направлення повідомлень/виписок по здійсненим операціям по рахунку через один з обраних каналів інформування) за місяць за кожну картку:
— у вигляді e-mail повідомлень — не тарифікується;
— у вигляді push-повідлмлень — не тарифікується;
— у вигляді Viber-повідомлень — 7 грн;
— у вигляді смс-повідомлень — 10 грн.
Написать комментарий
Написать комментарий
Вартість послуги інформування (направлення повідомлень/виписок по здійсненим операціям по рахунку через один з обраних каналів інформування) за місяць за кожну картку:
— у вигляді e-mail повідомлень — не тарифікується;
— у вигляді push-повідлмлень — не тарифікується;
— у вигляді Viber-повідомлень — 7 грн;
— у вигляді смс-повідомлень — 10 грн.
Написать комментарий
Написать комментарий