×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- makc2014
- 9 декабря 2019, 10:45
Доброго дня! Дякую за роз«яснення. В особистий кабінет зайти змогла, проте не побачила інформації про те, що кошти мені зараховано. Лише СМС з текстом про непокриття пільги. За оплату компослуг, таким чином, висить борг, що хвилює, бо я не звикла бути боржником. У чому справа? Кошти просто не перераховано? Що робити далі? З повагою Ваш клієнт
Ответ банка
9 декабря 2019, 11:12
Доброго дня! Якщо в полі стоїть пілька 0,00, це означає, що вона не була профінансована. Радимо звренутись до УПСЗН за роз'ясненнями.
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 2
- +
- 0
- Inna198224
- 10 декабря 2019, 14:32
- #
Доброго дня. Хотіла зареєструватися в лічному кабінеті для фіз осіб, та не можу . Спочатку ввела номер телефону потім клікнула «відправити» знизу червоним висвітилося « Знайдено більш ніж один обліковий запис за даним номером телефону». Як це виришити ? Як мені зареєструватися в ліч.кабінеті?
- +
- 0
- OschadbankUA
- 10 декабря 2019, 15:31
- #
Доброго дня! Це означає, що УПСЗН передало не коректну інформацію до банку. Радимо звернутись до УПСЗН та актуалізувати ваші персональні данні. Особливу увагу звернути на коректність номеру телефону, який закріплений за вами.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 44.15 | 45.15 |
Все курсы банка |