×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт

- Luda77
- 10 сентября 2019, 20:56
Я хочу поскаржитися. Моєму обуренню немає меж! У квітні цього року оформила картку киянина (соціальну) для проїзду у транспорті, це принципово! Не підключала свідомо ніякі послуги, бо точно не планувала користуватися нею як платіжною картою. У серпні почали виникати труднощі з проїздом у метро, пише, що картка недійсна або заблокована. Мене направили у сервісний центр. Я поїхала, там дали номер телефону ГІОЦ, сказали звернутися туди. В ГІОЦ перевірили і сказали, що заблокував картку банк. Причина невідома. Я йду в банк і там -о, диво- мені повідомляють, що є заборгованість! Звідки? Мені кажуть: можливо, вашою карткою хтось скористався? Хто? Мені самій цікаво? Сказали: нічого не буде, треба сплатити заборгованість. І тут- увага- сюрприз: заборгованість складає аж 3 гривні!!! ОЩадбанк, не знущайтеся з людей з обмеженими можливостями! Я використала масу свого часу, коштів (точно не три гривні!), саме головне — сили і нервів! І це ще не все: банк картку розблокував, але ГІОЦ розблокує її тільки через три дні. У мене виникає питання: чому не можна налагодити нормально роботу? Саме дивне будо запитання в Ощаді: чому ви вирішили, що це банк заблокував? І дійсно! Як я могла це взнать? Хіба у Вас у компі мало інформації? До речі, мені сказати, що надходжень не було на картку, а заборгованість є. Сказали, що хтось міг просто перевіряти баланс. Хіба таке може бути? Зовсім за дуреп людей маєте?
Ответ банка
11 сентября 2019, 12:28
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Для перевірки ситуації по вашій картці, ви можете звертатись до контакт-центру банку: 0800-210-800.
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
Дякую Вам дуже за відповідь.
Тобто, якщо виникають такі ситуації, я повинна телефонувати до контакт-центру?
Але питання в тому: як могла взагалі виникнути така ситуація, якщо я точно знаю, що не перевіряла баланс картки, бо ніколи її не поповнювала? Де логіка?
Це не моя провина, що три тижні змушена платити за проїзд, та ще й отримала нервовий стрес!
У відділенні банку не могли назвати адресу, де була, начебто, здійснена операція. Таке можливо?
Тобто, якщо виникають такі ситуації, я повинна телефонувати до контакт-центру?
Але питання в тому: як могла взагалі виникнути така ситуація, якщо я точно знаю, що не перевіряла баланс картки, бо ніколи її не поповнювала? Де логіка?
Це не моя провина, що три тижні змушена платити за проїзд, та ще й отримала нервовий стрес!
У відділенні банку не могли назвати адресу, де була, начебто, здійснена операція. Таке можливо?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||