×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
В листопаді 2018 була нарахована соцдопомога по народженню другої дитини, а в січні 2019 зателефонувала менеджер і повідомила, що помилково нарахували неправельно і частину треба повернути. Телефонували щодня вимагаючи повернути всю суму одним платижем. Від пропозиції повертати частинами відмовились. Згодом на соцкартці з*явився кредит під 60% річних!!! При звернені у відділення ніяких пояснень не отримано. Питання: чому за помилку праівника відділу, клієнт соцкартки повинен сплачувати кредит з шаленими відсотками?!
Несанкціонований овердрафт не виникає по провині співробітника. При проведенні інтернет оплати, замовленні готелю і так далі, в разі недостатнього балансу на рахунку, виникає овердрафт.
Просимо вказатив особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону. Перевіримо інформацію.