×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- Олена Василівна
- 26 марта 2019, 16:37
- #
Доброго дня! Мені потрібно терміново до 01.04.2019р. погасити заборгованість за комунальні послуги в сумі 600,00грн.
А так як філія Ощадбанку в м.Балаклія, Харківської області не повертає мені даних коштів, то я не маю такої можливості. Я розумію помиляються всі, але чому за помилки банку повинен нести відповідальність клієнт банку? Помилкова операція була проведена 18.03.2019р., а сьогодні 26.03.2019р., часу для сплати заборгованасті майже не залишилось.
А так як філія Ощадбанку в м.Балаклія, Харківської області не повертає мені даних коштів, то я не маю такої можливості. Я розумію помиляються всі, але чому за помилки банку повинен нести відповідальність клієнт банку? Помилкова операція була проведена 18.03.2019р., а сьогодні 26.03.2019р., часу для сплати заборгованасті майже не залишилось.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
18.03.2019р. мною була одержана субсидія грошовими коштами в відділенні Ощадбанку м.Балаклії, Харківської області. Я відразу підійшла до терміналу і вирішила сплатити комунальні послуги за лютий 2019р. Квитанції мною були набрані, коли я почала сплачувати за надані послуги, сталась помилка транзакції, гроші частково в сумі 600,00грн. залишились в терміналі. Була написана і прийнята заява в ощадбанку про внесені в термінал кошти і несаплачені комунальні послуги в сумі 600,00грн.Працівники банку відповіли, що дане питання буде розглянуте протягом 30дн. Я зателефонувала на гарячу лінію даного банку, вони мене відправили назад в банк і сказали що таке питання буде вирішуватись протягом 120 днів. За такий термін розглядання заяви у мене виникне заборгованість за комунальні послуги в сумі 600грн., в результаті мені не нададуть субсидії. Я не маю фінансової можливості, щоб сплатити цю заборгованість вдруге. Яким чином можна вирішити дане питання?
Просимо вибачення за створені незручності. Вкажіть в особисті повідомлення ваше ПІБ, фінансовий номер телефону, адресу відділення, де проводили платіж, та дату проведення операції.