Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Mazjopa1991
Mazjopa1991
28 ноября 2018, 13:45
Доброго дня! Соціальна карта є заблокованою більше ніж 3 місяці, ні в контакт центрі, ні на відділенні не отримано жодних пояснень щодо блокування! Які умови розблокування картки і скільки ще взагалі чекати щоб використовувати власні кошти?!
Ощадбанк
Ответ банка
28 ноября 2018, 15:17
Доброго дня!
Дозвольте принести вибачення за завдані незручності. Якщо співробітники контакт-центру не змогли зняти обмеження на виконання операцій по рахунку, в такому випадку необхідно звернутися до обслуговуючого відділення. Якщо Ви вже зверталися до обслуговуючого відділення, і Вам не змогли допомогти, будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення дату, коли Ви зверталися, Ваші ПІБ та номер телефону.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться