×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- ka27
- 9 июля 2018, 12:57
Добрий день. У мене виникла неприємна ситуація зі співробітницею вашого банку. Минулого тижня я прийшла у відділення за адресою: м. Кривий Ріг. вул. Петра Калнишевського 17. щоб внести плату за дитячий садок. Співробітниця банку відмовилась приймати платіж. мотивуючи це тим. що я не являюсь клієнтом банку. і тому маю придбати страховку. Підкажіть будь ласка. якими нормативними документами прописано те. що я повинна спершу придбати страховку. а вже потім внести платіж?!
Ответ банка
9 июля 2018, 17:32
Доброго дня. Перепрошуємо за дану ситуацію. Співробітниця відділення, звісно, мала прийняти у Вас платіж. Вона могла запропонувати оформлення страхового полісу, як додаткову зручну послугу, але не відмовляти у платежі при небажанні клієнта його придбати. Могли б Ви вказати в особисті повідомлення ім'я спвіробітниці? Також нагадуємо, що провести такий платіж можливо через Ощад 24/7 без комісії та не виходячи з дому.
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться