×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Прошу домомоги в поверненні коштів, які я внесла в ІПТ по оплаті комунальних послуг в листопаді 2017 року. Уже більше ніж півроку у консультанта, з яким я намагаюся вирішити це питання, не виходить допомогти повернути кошти.
Опис ситуації:
20.11.2017 о 18:43 збій в роботі ІПТ у відділені Ощадбанку(Київ, Проспект Науки, 4)не дозволив зарахувати мої 420 грн готівкою за комунальні послуги, але гроші «зажував».
Відразу я звернулась до консультанта Калантаренко Крістіни і ми оформили заяву на повернення коштів на Ощад картку мого родича, бо в мене не було своєї картки. Через два місяці 18.01.2018 ми спеціально відкрили мені картку у вашому банку і оформили повторну заяву на повернення коштів(екземпляр останньої заяви у мене на руках).
Після цього за словами Крістіни, мої гроші десь «зависли» і не виходить їх повернути. Я періодично зв’язуюся з Крістіною і запитую про результ, але отримую одну і ту ж відповідь.
Допоможіть, бо це абсолютно обурлива і незрозуміла для мене ситуація в роботі системи Ощадбанку
Дякую!
З пов. Ярина