Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
exuseme
exuseme
25 апреля 2018, 16:12
Валентин
Я отримував закордонний переказ RIA в Ощадбанку два рази, пред'являючи тільки паспорт. На третій раз, мені сказали, що потрібно оплатити страховку в розмірі тридцять гривень, і сказали продиктувати номер телефону. Скажіть, будь ласка, чи обов'язково тепер в Ощадбанку кожного разу оплачувати цю страховку, отримуючи грошові перекази RIA, і чому мене запитали номер телефону, якщо попередні рази не питали. Наперед дякую за вашу відповідь.
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2018, 17:14
Доброго дня!
Страхові продукти, які пропонуються у відділенні банку, є добровільними. Співробітник просто пропонує Клієнтам додаткову корисну послугу. Отримання будь-якої послуги можливе без оформлення страхового полісу. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону, адресу або номер відділення, в якому Вас обслуговували. Нами буде проведена відповідна робота з співробітниками, щоб уникнути подібної ситуації в подальшій роботі.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться