Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
zubova4839
zubova4839
21 марта 2018, 4:33
На гарячій лінії Ощадбанку Олексій при зї*суванні питання, чому мені не зараховані кошти на рахунок в Ощадбанку кинув слухавку, не вислухавши до кінця,. Максим запропонував чекати два дні зарахування, Тетяна Сергієнко запропонувала чекати три дні, а потім наказала йти за офіційною довідкою до ПФ про перерахування, а з нею- до відділення Ощадбанкуі розбиратися, чому гроші не зараховані А хіба поавдомлення ПФУ недостатньо, треба, щоб людинк впала в чергах до цих органаів.Це може брехати, що кошти перерпаховані, картка банку в робочому стані, а мене, людину поважного віку, ганяють з кутка в куток Хіба не можно розібратися в Ощадбанку. Я так розумію, що гарячу лінію створено для полегшення в обслуговуванні. Та хіба це полегшення, коли навіть скаргу відмовлялася ТетянаСергієнко реєструвати, а Олексій просто кинув слухавку. Кому потрібна така служба, яка не допомагає, а створює штучні перепони в отриманні заробленої пенсїі
Ощадбанк
Ответ банка
21 марта 2018, 12:23
Доброго дня! Відповідь надали у першому Вашому питанні.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться