×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- zubova4839
- 21 марта 2018, 4:33
На гарячій лінії Ощадбанку Олексій при зї*суванні питання, чому мені не зараховані кошти на рахунок в Ощадбанку кинув слухавку, не вислухавши до кінця,. Максим запропонував чекати два дні зарахування, Тетяна Сергієнко запропонувала чекати три дні, а потім наказала йти за офіційною довідкою до ПФ про перерахування, а з нею- до відділення Ощадбанкуі розбиратися, чому гроші не зараховані А хіба поавдомлення ПФУ недостатньо, треба, щоб людинк впала в чергах до цих органаів.Це може брехати, що кошти перерпаховані, картка банку в робочому стані, а мене, людину поважного віку, ганяють з кутка в куток Хіба не можно розібратися в Ощадбанку. Я так розумію, що гарячу лінію створено для полегшення в обслуговуванні. Та хіба це полегшення, коли навіть скаргу відмовлялася ТетянаСергієнко реєструвати, а Олексій просто кинув слухавку. Кому потрібна така служба, яка не допомагає, а створює штучні перепони в отриманні заробленої пенсїі
Ответ банка
21 марта 2018, 12:23
Доброго дня! Відповідь надали у першому Вашому питанні.
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.5 |
PLN | 9.65 | 10.4 |
USD | 42.2 | 42.9 |
Все курсы банка |