Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
anna1704
anna1704
22 января 2022, 20:27
д.вечер уже 22 число а у меня до сих пор нет пенсии, обычно 10 числа приходит. это уже слишком!
Ощадбанк
Ответ банка
24 января 2022, 9:31
Доброго дня! Банк не затримує виплати. Після перерахунку коштів відповідною організацією вони відображаються на балансі рахунку.
Davidova1303
Davidova1303
22 января 2022, 13:23
Почему мне закрыли карту в январе, их же продлили всем до апреля???
Ощадбанк
Ответ банка
24 января 2022, 9:30
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для перевірки ситуації. Продовжено лише картки, що було відкрито як рахунок ВПО із відповідним підтверджуючим документом.
Dmitrij8787
Dmitrij8787
21 января 2022, 15:09
Доброго дня! Чому не відкривається карта єпідтримка? Пише «невідома помилка»
Ощадбанк
Ответ банка
21 января 2022, 16:03
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію та надамо зворотний зв'язок.
NataGasay
Наталія Гасай
21 января 2022, 13:02
Наталія, Харьков
Мне необходимо получить справку — довідка щодо невикористання наймачем житлових чеків для приватизації державного житлового фонду (права на приватизацію житла). До 2002 года была прописана в с. Староверовка, Нововодолажский район Харьковская обл.В какое отделение обращаться для получения справки
Ощадбанк
Ответ банка
21 января 2022, 16:13
Доброго дня! Для отримання довідки про використання/невикористання житлових чеків необхідно звернутись до найближчого центрального відділення за місцем (місцями) реєстрації з 1993 року з паспортом. Потрібно документально підтвердити, що за адресою, по якій потрібна довідка, було зареєстровано місце проживання за певний період. Ця інформація, як правило, зазначається в паспорті. Якщо в паспорті немає такої інформації за певний період, потрібно буде надати інший офіційний документ, що підтвердить таку інформацію, наприклад довідка з ЖЕКу про місце проживання за той період.

За необхідності, адресу найближчого відділення можна уточнити за номером телефону 0-800-210-800.
indigo30
indigo30
21 января 2022, 11:46
Добрый день, подскажите, как быть в следующей ситуации, а именно, пенсионерка, проживающая в днр, и у неё пенсионная карточка не перевыпустилась автоматически, как у всех… Она звонила на горячую линию линию и ей сказали, что у неё нет новой карточки. Что ей делать? Можно ли заказать карточку, не приезжая в отделение банка, а например, через личный кабинет, а уже потом ехать и забирать?
Ощадбанк
Ответ банка
21 января 2022, 12:09
Доброго дня! Замовити картку дистанційно можливо за два місяці до закінчення терміну і протягом одного місяця після. Якщо цей термін вичерпано, необхідно звернутись до відділення.
chedrinrat
Максим Мищенко
21 января 2022, 11:22
Максим, Харків
Доброго дня!
Знімав гроші(5 грудня) у банкоматі(не Ощадбанку), банкомат гроші не видав, але видав чек про те що гроші було видано.
Звернувся на гарячу лінію банку власника банкомата де мені сказали щоб я звернувся до Ощаду.
Звернувшися на гарячу лінію Ощаду мені порадили почекати 3 дні і якщо не повернуться кошти то йти у відділення та писати заяву на повернення коштів.
Через 3 дні (8грудня) я звернувся у відділення де я написав заяву, мені було сказано що кошти будуть повернені протягом 45 днів.
Сьогодні (21 січня), так як пройшло вже 44 дня з моменту подачі заявку, я звернувся до відділення щоб запитати ситуацію по моїй заяві, щоб знати скільки ще чекати, або звератися у поліцію якщо кошти не буде повернено, мене направили на касу де я знову появснив ситуації, мені сказали що кошти повинні були прийти проятягом 40 днів з моменту подачі заяви.
І питання в тому скільки мені ще потрібно чекати свої кошти.
Ощадбанк
Ответ банка
21 января 2022, 12:06
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію.
SRoman777
SRoman777
21 января 2022, 7:58
Добрый день! Пытаюсь открыть картку е підтримка в приложении Ошад24/7, но нет функции добавить картку( в верхнем правом углу нажал +).
Ощадбанк
Ответ банка
21 января 2022, 9:25
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо.
83984072
83984072
20 января 2022, 12:08
Юрій, Иванковичи, Васильковский р-н
Я оформив картку Е-підтримка в грудні 2021. перевіряю в Ощад24, гроші на картку не зараховані. Коли вони будуть зараховані.
Ощадбанк
Ответ банка
20 января 2022, 14:36
Доброго дня! Кошти зараховуються одразу ж після перерахунку організацією, що проводить виплати.
annashherbak
Анна Щербак
19 января 2022, 21:09
Добрий вечір! Коли оформлюється карта е-Підтримки в ощад24/7, після введення кода підтвердження, пише невідома помилка. Що робити?
Ощадбанк
Ответ банка
20 января 2022, 10:27
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ та номер телефону в приватні повідомлення. Ситуацію перевіримо.
Vladi83
Vladi83
19 января 2022, 19:48
Моя бабушка оформила онлайн карту «1000 грн» для покупки лекарств в аптеке. Мы хотим загрузить ее данные в Google Pay, а для этого нужно ввести номер карты, но этот номер в приложении ощад24 не высвечивается, шифруется звездочками. Как его можно узнать?
Ощадбанк
Ответ банка
20 января 2022, 10:21
Доброго дня! Для того, щоб переглянути повний номер картки потрібно в Ощад 24/7 на головній сторінці відкрити картку, в розділі «Інформація» навпроти номеру картки буде значок (у формі закритого ока). Його потрібно натиснути і ви побачите повний номер картки.
Natalyua
Natalyua
19 января 2022, 19:07
Добрый вечер.У меня такой вопрос у меня есть просроченный кредит в другом банке.У меня с зарплаты будут высчитывать 20% от зарплаты.В Ощадбанка у меня депозит и как я понимаю он заблокирован.С могу ли я снять по истечении срока деньги с депозита и насчитываются проценты на депозит при заблокировали счёте.
Ощадбанк
Ответ банка
20 января 2022, 10:35
Доброго дня! Ситуація залежить від того, який документ надійшов до банку від виконавчої служби. Зверніться, будь ласка, до виконавця для уточнення деталей.
Olga788
Olga788
19 января 2022, 17:34
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, у мене є дебетова картка, строк дії якої закінчився. Картку я отримувала в одному місті. Чи можу я в телефонному режимі замовити перевипуск картки та отримати її у відділенні Ощадбанку в іншому місті? Дякую!
Ощадбанк
Ответ банка
20 января 2022, 10:11
Доброго дня! Так, звичайно. Під час замовлення картки ви можете обрати те відділення, в якому буде зручно отримати картку.

Вартість переадресації картки до відділення в межах однієї області — 30 грн., іншої області — 75 грн.
evgeniyrepetsky
evgeniyrepetsky
19 января 2022, 13:27
Евгений, Киев
Здравствуйте.
Пришло сообщение, что моя карточка готова, хотя не заказывал никаких карточек.
Ощадбанк
Ответ банка
19 января 2022, 15:07
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для перевірки ситуації.
RomanBalian
RomanBalian
19 января 2022, 3:20
Roman, Львів
Я вже звертався в понеділок з питаннями коли буде доступним отримання ецп через онлайн ботів ощаду (писало що сервіс на оптимізації). Відповіли що не знають. Сьогодні у вівторок (наступний день) вирішив перевірити роботу сервісу і як не дивно повідомлення яке описав вище не було. Робив все згідно інструкцій (підтвердив намір отримати ецп, перейшов за силкою та ввів пароль), при кожній з спроб рівно після 5-ти хвилин очікування (пише до 10хв), генерація сертифікату зупинялась видаючи повіломлення наступного змісту:
На жаль, під час генерації сертифіката сталася помилка.
Будь ласка, поверніться у меню чат-бота та повторіть спробу.

Ощадбанк
Ответ банка
19 января 2022, 12:37
Доброго дня! Так, сервіс з генерації ЕЦП через чат-бот справді тимчасово недоступний. Перепрошуємо за незручності. Оформити картку з ЕЦП можливо також у відділенні банку.
Eva290520
Eva290520
19 января 2022, 0:15
Здравствуйте, я потеряла карту две недели назад, и перевыпустила у банку новую, сказали ждать две недели, скажите пожалуйста, уже прошло две недели, как мне узнать, пришла карта или нет?? И как мне знать пришли мне деньги уже или ещё нет??? И да, я нашла свою старою карту, это я могу пойти к банк разблокировать её, и тогда мне не надо ждать новую????
Ощадбанк
Ответ банка
19 января 2022, 9:37
Доброго дня! Якщо вже оформлено перевипуск, попередня картка автоматично закриється в системі через місяць після замовлення нової. Тому все ж таки слід забрати нова картку і користуватися вже нею.

Дізнатися щодо виплати та чи доставлено картку до відділення можна через контакт-центр за номером телефону 0800210800.
Roksolana1405
Roksolana1405
18 января 2022, 19:42
Добрий вечір. Не можу оформити картку єпідтримка у додатку. На етапі введення одноразового коду з‘являється повідомлення, що не вдалося виконати операцію, спробуйте пізніше. Така ситуація вже декілька днів. Як вирішити дану проблему?
Ощадбанк
Ответ банка
19 января 2022, 9:35
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Sem164
Sem164
18 января 2022, 14:35
Игорь Леонидович, Одесса
Здравствуйте, 23 декабря я оформил карту вашего банка Master Card 5167 ....2200
для перечисления 1000 гривен президентской программы е-пидтримка.
Получил реквизиты этой карты и заверение, что в течение 10 дней деньги будут
перечислены. До сих пор денег нет. Как это расценивать, как не выполнение указаний
президента? Ожидаю разьяснений.
С уважением, Игорь Семенцов
Ощадбанк
Ответ банка
18 января 2022, 14:51
Доброго дня! Банк не формує виплати, а саме створює умови для перерахунку коштів — забезпечує можливість відкриття картки для зарахування та використати кошти за призначенням. Тож стосовно перерахунку виплати слід звернутись до організації, що її проводить.
Ludmila43
Ludmila43
18 января 2022, 11:10
Добрый день, я проживаю в макеевка донецкой области, у меня картка ЭПУ, получила чек в банкомате для регистрации и входа в 24/7, при вводе логина и пароля на телефон приходит смс — вы ввели не правильный пароль при входе, ввожу точно всё правильно, как быть? Спасибо
Ощадбанк
Ответ банка
18 января 2022, 14:50
Доброго дня! Рекомендуємо перевірити стан вашої реєстрації через контакт-центр за номером телефону 0800210800. Можливо потрібно закрити попередню реєстрацію (можна через оператора) та створити нову.

Також звертаємо увагу, що в нашому новому додатку для реєстрації потрібно лише ваш мобільний номер телефону.
Olk00000
Olk00000
18 января 2022, 11:06
Ольга, Харьков
Здравствуйте!
Интересует личная карта «Моя картка».
Скажите пожалуйста в ней есть кредитный лимит?
И при пополнении карты взымается комиссия и какая?
Какой срок оформления карты?
Спасибо
Ощадбанк
Ответ банка
18 января 2022, 14:48
Доброго дня! «Моя картка» оформлюється без кредитного ліміту. Якщо вас цікавить картка з кредитним лімітом — рекомендуємо картку «Моя кредитка». Поповнення без комісії, картка виготовляється до 14 днів: https://www.oschadbank.ua/card/moya-creditka
65795368
65795368
18 января 2022, 10:24
Добрый день! У меня отключили информацию по моей карте. Как снова подключить информацию по моей карте?
Ощадбанк
Ответ банка
18 января 2022, 10:59
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0800210800 для предметної перевірки.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Горячая линия Ощадбанка