Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Anatolll
Anatolll
29 декабря 2017, 20:14
29 грудня в районному відділенні з чотирьох кас працювали лише дві. Коли я прийшов о 13.40 — каса для оплати комунальних платежів була зачинена на обід, друга каса працювала. О 14.00 ця каса закривається до 15.00 на обід, а людей відсилають до іншої каси яка мала почати працювати після обіду з 14.00 і під якою стояли люди в черзі. На моє запитання в касі що зачинялася і де я стояв у черзі — як я можу отримати гроші (бо не маю мобільного для банкомату) мене спрямували до каси що відчинялася з обіду і під якою стояли люди в черзі. Я пішов до тієї каси, люди почали сваритися і не хотіли пускати мене. Врешті решт касир повідомила, що працює з юридичними особами і почне працювати з чергою коли відпустить юридичних осіб. Тоді я звернувся до працівниці банку яка вже з пів-години стояла в залі і дивилася навкруги. На запитання — чому працює лише одна каса в останній робочий день року — я почув у відповідь, що одна людина хворіє, інша каса на обіді і лишилася одна каса, а останній робочий день буде завтра в суботу 30 грудня. На моє запитання — чому немає взаємозаміни і чому вона сама тоді не сідає в касі для обслуговування черги людей відповідь була така — йдіть ви сідайте в касі, а я не касирка. З тим я і пішов з банку — без грошей і зневажений…
Чи була в мене якась інша можливість отримати пенсію в тій ситуації — окрім як відстояти півтори години в черзі? І чи правильно поводилися працівниці банку в тій ситуації зі мною?
Ощадбанк
Ответ банка
6 февраля 2018, 11:02
Доброго дня. Приносимо вибачення за завдані незручності. Зі співробітниками вказаного відділення буде проведено роботу та проаналізовано можливість доповнення штату установи.

Комментарии - 1

+
0
Anatolll
Anatolll
2 января 2018, 15:21
#
Це така вся ваша реакція? Ви вважаєте нормальною відповідь працівниці банку — «Йдіть працюйте в касі ви ...» і таку організацію роботи банку взагалі і напередодні Нового року зокрема? І що я пішов з банку без грошей 29 грудня — це теж нормально для вас?
Вам до відома — шановне (вибачте, не знаю ви він чи вона), райцентр України це вам не Київ, тут банкоматів немає на кожному кроці, до того ж в них часто відсутня готівка як це на початку грудня було. В банкоматі біля входу до цього відділення стояла черга з більше 10 людей — банкомат на вулиці. Я мав би простояти більше години і знімати по 200 гривень більше 10 разів під обурення черги за мною.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться