Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
bacholeg
Олег Бачинський
26 декабря 2017, 11:09
Олег, Васильків
Добрий день шановні працівники банку! 14 листопада 2017 р. у відділені Ощадбанку по вул. Тулузи 3а, на підставі моєї заяви були розірвані договори 26257501481446 та 26258511481446 та закриті відповідні рахунки, про що я отримав відповідні письмові повідомлення до заяви скріплені «мокрою» печаткою відділення банку.
Однак 23 грудня 2017 року я отримав СМС-повідомлення про борг за рахунком 090-262575-46.
Як це могло статися після сплати всіх платежів на момент закриття рахунків та договорів.
Прошу розібратись та надати кваліфіковану відповідь.
Я надіюсь що це помилка, а не шахрайство з вашої сторони.
З повагою та надією на розвязання недорозуміння
Ощадбанк
Ответ банка
26 декабря 2017, 17:19
Доброго дня. Співробітник банку в даному випадку приймає заяву на закриття рахунку та видає підтвердження клієнту. Термін проведення остаточного розрахунку по рахунку складає 31 день для того, щоб могли списатися всі комісії. В даному випадку, у разі відсутності комісій, рахунок було б остаточно закрито 15.12. Але, в період з 26 жовтня до дати закриття рахунку, 14 жовтня, була активна послуга, за яку 26 листопада було виставлено комісію, яку не було списано у зв`язку з відсутністю коштів. Тепер, в наступний білінговий день, 26 грудня, Вам було відправлено повідомлення про прострочену заборгованість. В даному випадку, після погашення комісії, рахунок буде закрито.
Співробітник мав пояснити цей момент та повідомити Вас. Тому приносимо вибачення за завдані незручності.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться