Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
dpi2401
Руслан Москалюк
12 декабря 2017, 18:54
Руслан, Вижниця
29.11.2017 р. при знятті заробітної плати з картки в банкоматі ощадбанку (м.Вижниця вул. Буковинська 9, ТВБВ №10025/0181) банкоматом була проведена операція, але кошти не видані. СМС про списання коштів прийшла. В Ощад 24/7 дана сума (5100,00 грн.) була відмічена як заблокована. При зверненні у відділення Ощадбанку по вул. Буковинська 9 (м. Вижниця) підтвердили блокування даної суми через технічний збій даного банкомату та запропонували написати притензію.
12.12.2017 р. при повторному зверненні до даного відділення працівниками відділення було підтверджено, що інкасація підтвердила дану притензію, але вона розглядається в Чернівецькому обласному відділені і коли буде розглянута ніхто не знає.
Які мої подальші дії? Скарга в поліцію чи спочатку до вищестоячих підрозділів Ощадбанку на невидачу перерахованої заробітної плати гарантованої державою державному службовцю державним банком.
Ощадбанк
Ответ банка
13 декабря 2017, 10:26
Доброго дня, Руслане.
Приносимо вибачення за незручності. Для повернення коштів необхідно написати заяву у відділенні банку. Термін розгляду заяви на спірну операцію складає термін до 45 днів. Зазвичай, це відбувається швидше.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться