×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
15.11.17 я сплачувала комунальні послуги через термінал Ощадбанку готівкою. Решта коштів, а саме 9 грн., мали піти на мобільний за номером (098)604-54-72. Проте кошти не надійшли. Звернувшись до відділення, вони сказали, що не мають технічної можливості перевірити, де знаходяться дані кошти (в квитанції написано: абонент… пополнен). Зателефонувавши на гарячу лінію — сказали те саме, оскільки я платила готівкою. Я не являюсь клієнтом банку. Питання таке: невже, щоб подивитись, якою дорогою йдуть ці 9 грн. до мого мобільного, мені потрібно з усіма документами звертатись до відділення, писати заяву, заяву відправлять в обласне управління і після розгляду мені або повернуть кошти на мобільний або особисто (для чого буде потрібно відкривати карточку)?
Вважаю, що дана бюрократична система в такому дрібному питанні, являється недоречною у 21 столітті, і забирає час у всіх співробітників банку по ланцюгу, яким буде йти моя заява.
дата поповненя: 15.11.17 о 12:53:47, термінал К1800053, номер телефуну — вказаний вище. Хочу просто, щоб кошти знайшли дорогу до мого мобільного)))