×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 2
- +
- 0
- Маша Филоненко
- 21 ноября 2017, 19:29
- #
Тобто, як я зрозуміла, у відділенні банку мені дали невірну рекомендацію. Якщо я завтра прийду в банк мені скажуть чекати ще три дні, або взагалі пошлють, бо час втрачено… На що я можу спиратись, вимагаючи зразок написання заяви? Чому не було перевірено справність банкомату? Люди ж далі їм користувались. Звісно не у кожного були документи, щоб одразу звернутись. Куди я можу поскаржитись на їх роботу?
- +
- 0
- OschadbankUA
- 22 ноября 2017, 9:39
- #
Доброго дня!
У разі виникнення спірних питань у відділенні банку, рекомендуємо негайно зателефонувати до контакт-центру за номером 0800 210 800. Додатково, до візиту у відділення, ви можете перевірити інформацію по операції, яку ви проводили. В контакт-центрі також можливо залишити скаргу, при необхідності.
У разі виникнення спірних питань у відділенні банку, рекомендуємо негайно зателефонувати до контакт-центру за номером 0800 210 800. Додатково, до візиту у відділення, ви можете перевірити інформацію по операції, яку ви проводили. В контакт-центрі також можливо залишити скаргу, при необхідності.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
В данному випадку необхідно написати заяву на спірну транзакцію у відділенні банку.