Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
76695890
Маша Филоненко
20 ноября 2017, 19:01
Маша, Коростень
сьогодні о 17 годині, намагалась зняти гроші з картки. банкомат гроші не видав, а кошти списав. Так як банкомат був поруч з центральним відділенням Ощадбанку в м.Коростені звернулась до представників банку. Спочатку вимагали документи, хоча я не розумію, я що постійну мушу носити з собою документи, якщо вирішу зар. плату зняти? ну на щастя вони в мене були. Перевірили дані і сказали, що платіж заморожено. Протягом трьох днів мають бути зараховані на картку. Записи камери не переглядали. заяви писати ніхто не сказав. смс прийшло, що акція пройшла успішно, вдома зайшовши в ощад24 теж побачила, що акція пройшла успішно. Мені чекати три дні, чи варто все-таки вимагати вилучення відео з камери біля банкумату, я ж надіюсь вона там є. В мене така ситуація вперше. Прошу рекомендацій.
Ощадбанк
Ответ банка
21 ноября 2017, 10:03
Доброго дня!
В данному випадку необхідно написати заяву на спірну транзакцію у відділенні банку.

Комментарии - 2

+
0
Маша Филоненко
Маша Филоненко
21 ноября 2017, 19:29
#
Тобто, як я зрозуміла, у відділенні банку мені дали невірну рекомендацію. Якщо я завтра прийду в банк мені скажуть чекати ще три дні, або взагалі пошлють, бо час втрачено… На що я можу спиратись, вимагаючи зразок написання заяви? Чому не було перевірено справність банкомату? Люди ж далі їм користувались. Звісно не у кожного були документи, щоб одразу звернутись. Куди я можу поскаржитись на їх роботу?
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
22 ноября 2017, 9:39
#
Доброго дня!
У разі виникнення спірних питань у відділенні банку, рекомендуємо негайно зателефонувати до контакт-центру за номером 0800 210 800. Додатково, до візиту у відділення, ви можете перевірити інформацію по операції, яку ви проводили. В контакт-центрі також можливо залишити скаргу, при необхідності.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться