Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
99113578
Ольга К
28 октября 2017, 13:28
Ольга, Селидово
Доброго дня. Я пенсіонерка — переселенка. Сьогодні проходила ідентіфікацію в Ощадбанку м. Селидове, Гоголя, 2. Попередньо подзвонила на гарячу лінію і уточнила порядок проведення процедури ідентіфікації, тому що минулого разу співробітник банку крім перевірки балансу моєї картки намагалась нав'язати мені або депозит, або страхування життя, або зміну пароля (хоча я пароль не мінала, бо мені це було не потрібно, а просто 3 рази ввела старий пароль, за що, до речі з мене зняли 10 грн.,). На гарячій лінії мені відповіли, що для проходження ідентіфікації достатньо перевірки балансу картки. Сьогодні дівчина у кассі знову намагалась нав'язати мені зміну пароля, та коли я категорично відмовилась, обмежилась перевіркою балансу картки та зняттям з мого рахунку 1 гривні. Та це ще не все. Коли вона мене фотографувала із карткою та паспортом, то змусила мене зняти головний убор, зі словами: «я виконую всі інструкціі, а якщо Вас щось не влаштовує, звертайтесь в іншій банк». На вулиці дощь пролівний, я вся мокра і повиннв ще «знімати капелюха» перед касиром. Що це за інструкції такі? І звідки таке бажання стягнути з тих переселенців «зайву копійку», а якщо не вдалося, то хоча б принизити?
Ощадбанк
Ответ банка
30 октября 2017, 12:43
Доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Проходження ідентифікації не передбачає стягнення жодних комісій чи оформлення додаткових послуг. Якщо це можливо, просимо написати в особисті повідомленні ПІБ співробітника, з ним буде проведено роботу. Що стосується фотографування, то Вас могли попросити зняти капелюха лише у випадку, коли він частково прикриває Ваше обличчя.

Комментарии - 1

+
+7
Ольга К
Ольга К
30 октября 2017, 13:23
#
Проведіть бесіду не с конкретним співробітником, а із всіма співробітниками, а краще з керівництвом банку в м. Селидове, по Гоголя 2. Бо саме керівництво дає однакові інструкції рядовим касирам, і вони всі до одного намагаються нав'язати додаткові послуги переселенцям. Провівши роботу з однією співробітницею, Ви не усуните проблему.
Що стосується головного убору. На мені була в'язана шапка, яка взагалі не закриває моє обличчя. Мене фотографували в ній і раніше, як в Ощадбанку так і в інших банках. Ніколи не просили зняти. І взагалі, я прийшла не в паспортний стіл на паспорт фотографуватись, а в фінансову установу.
Сподіваюсь, що проходження наступної ідентіфікації обійдеться без нав'язування додаткових послуг.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться