Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
34714612
Natalya Chepurko-Deynichenko
19 октября 2017, 15:39
Natalya, Сумы
Доброго дня. 11.07.17 року знімала готівку з банкомату м. Одесса, вул. Базарна,17, у приміщенні обл. управління Ощабанку в Одеській обл… Повідомлення про зняття 1000 грн. прийшло, а готівку банкомат не видав, але було повыдомлення « ви не забрали гроші», після чого сталася аварійна ситуація. Заяву про дану ситуацію написала 14.07.2017року у відділенні Одеського обласного управління АТ «Ощадбанк».Потім і у відділенні м. Суми, по вул. Горького,32, де відкрито мій зарплатний рахунок. Пройшло 45 днів. Ніхто нічого про стан справи мені повідомити не міг. Повторно з відділиння у м.Суми послали запит до Одесси 08.09.2017.Станом на сьогодні гроші не повернуто і конкретно нічого сказати не можуть. В Сумському відділенні по вул. Горького, нач. відділення навіть дала номер телефону, по якому я можу дізнатися про те, як просуваються справи. На мої дзвінки ніхто не відповідає. Вже пройшло 2 рази по 45 днів, ніхто нічого не повідомив. Чи можна це розглядати як ЗЛОВЖИВАННЯ службовим положенням, як використання моїх коштів для оборотів у систеиі банку, чи особистому використанні працівників банку? Чи можна це розглядати як Коррупційні дії? Які мої подальші дії? Звертатися у прокуратуру, у товариство по захисту прав споживачів, підключити обговорення у соцмережах, яке не принесе банку ніякої поваги? Ніяк по-іншому, як крадіжку коштів банком, його працівниками, я розцінювать ці дії не можу. Про яку довіру до банку можна говорити? А я була вашим постійним, перевіренним клієнтом, кредитувала не одну дороговартісну покупку.
Ощадбанк
Ответ банка
19 октября 2017, 16:25
Доброго дня!
Приносимо вибачення за завдані незручності. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення, Ваші ПІБ та номер телефону. Ми перевіримо інформацію.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться