Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Valensia2007
Valensia2007
19 октября 2017, 13:49
Татьяна, Вараш
Доброго дня. 08.09.17 року знімала готівку з банкомату смс повідомлення прийшло, а готівку банкомат не видав. З даним питанням звернулась на гарячу лінію де сказали йти у відділення і писати заяву. Заяву про дану ситуацію написала у відділенні філії Рівненського обласного управління АТ «Ощадбанк». Станом на сьогодні гроші не повернуто і конкретно нічого сказати не можуть. Спочатку заява мала розглядатися 10 робочих днів, потім уже кажуть чекати 40 днів.Як таке може бути??? це не кредитні кошти, а моя зароблена заробітна плата, коли я користуюся коштами банку з мене беруть відсоток, а тут 40 днів і ніякого розяснення не надають. Коли будуть повернуті кошти??
Ощадбанк
Ответ банка
19 октября 2017, 14:26
Доброго дня!
Приносимо вибачення за завдані незручності. Стандартний термін розгляду заяв на спірну транзакцію складає 45 днів. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону, та адресу відділення, де склалася дана ситуація. Ми перевіримо інформацію.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться