×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Dinel
- 18 октября 2017, 13:59
- Кам'янець-Подільський
Доброго дня. 30 вересня 2017р. в м.Кам'янець-Подільський по вул. Данила Галицького намагалася зняти готівку. Банкомат завис, перезагрузився, гроші з карточки списав, а кошти не видав. При цьому всьому дійстві були присутні працівник та охоронець відділення. Через хвилин 15 працівник відділення сказава написати заяву і сказали чекати поки «вскриють» банкомат. Написала.Через тиждень взнала, що в банкоматі виявили надлишок, але потрібно чекати. 13 жовтня працівники відділення повідомили, що чекають від ІТ-відділу інформацію чому саме збій в банкоматі. Це суто Ваші внутрішні питання. Віддайте мені кошти і вирішуйте свої питання. Чому я маю чекати чогось, якщо виявили надлишок, погоджуються що це не моя помилка. Чому?????
Ответ банка
18 октября 2017, 14:56
Доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваші ПІБ та контактний номер телефону.
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться