Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
nkm2
nkm2
26 июля 2017, 20:06
Олена, м. Харків
Доброго дня! Хочу отримати вичерпну відповідь щодо наступної ситуації:
25.07.2017 я не змогла розрахуватись карткою АТ «Ощадбанк» у магазині, термінал зазначав «помилка читання», також і у банкоматі банку не можливо було провести операції. Зателефонувавши на гарячу лінію банку і розповівши ситуацію, Ваш фахівець пояснив, що можливо картка розмагнічена і мені було запропоновано заказати нову картку, при отриманні якої я повинна буду сплатити 40,0 грн. Дізнавшись про те, що ця картка буде одразу заблокована, я звернулсь до мого відділення № 80 у м. Харкові щодо отримання коштів з мого рахунку, який відкрито на умовах тарифного пакету «Зарплатний», який передбачає зняття коштів без комісії. Працівники відділення сказали, що кошти можливо зняти тільки по заяві з комісією в 1% у зв'язку з тим, що видача коштів буде проводитись без картки, тому що вона не працює. До відома: картку я отримала 04.04.2017, користувалась і зберігала її належним чином ( в гаманці в окремому відділенні). Будь-яких механічних пошкоджень картка не має. Питання: на підставі чого я маю сплачувати банку комісію за зняття зарплатних коштів принаявності картки і паспорту та 40,0 грн за заміну картки, яка стала непридатною з не моєї вини і яка гарантія банку, що нова картка через три місяці буде придатною? Чи може у банку така політика: з клієнтів кожні три місяці по 40,0 грн знімати? Чому з картками інших банків такі випадки не трапляються, а у Вашому банку це система. Наперед вдячна за відповідь.
Ощадбанк
Ответ банка
27 июля 2017, 9:51
Доброго дня! Для з'ясування даної ситуації уточніть, будь ласка, Ваші ПІБ, контактний номер телефону та відділення, в якому відкрито рахунок.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться