Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
89625122
Сергей Г
7 июля 2017, 10:11
Сергей, Киев
Доброго ранку!
Я, є клієнтом Вашого банку, а саме користуюся платіжними картками. 15.05.2017 стався не приємний для мене інцидент, я проводив поповнення карткового рахунку у національній валюті через автомат для прийому готівки, який знаходиться на відділенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Срібнокільська 3-Г (ТРЦ «In silver»), після внесення готівкових коштів автомат повернув мені картку та на екрані повідомив про збій операції, та не видав чек. Після цього я звернувся до керуючої відділення для роз’яснення мені подальших дії, вона запропонувала написати заяву (яка зареєстрована за номером 432880) по ситуації яка склалася та повідомила, що максимальний термін для повернення коштів по спірних транзакціях складає 45 календарних днів. Термін вже давно минув, але ніхто (не співробітники контакт-центру ні співробітникики відділення, у тому числі керуюча...) мені так і не надав будь-якого зворотнього зв'язку про строки повернення мені коштів.
Прошу надати чітку відповідь про строки повернення мені коштів які не було зараховано на мій картковий рахунок у національній валюті із чітким посиланням на чинні нормативно-правові акти якими Ви будете керуватися у відповіді.

Дякую!
Ощадбанк
Ответ банка
7 июля 2017, 10:27
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, Ваші ПІБ та контактний номер телефону

Комментарии - 4

+
0
rezident
rezident
7 июля 2017, 11:41
#
Судя по всему в отделениях даже не регистрируют подобные заявления и написанный на нем номер мало чего означает. Видимо в отделении давно уже забыли, что вы обращались. Сам с подобной проблемой хожу в Ощад как на работу… Кстати — заявление после оформления вам сразу отдали?
+
0
 Сергей Г
Сергей Г
7 июля 2017, 11:45
#
Да, отдали, его копию, конечно же.
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
7 июля 2017, 12:15
#
Ваше обращение передано в работу
+
0
rezident
rezident
7 июля 2017, 12:47
#
Тогда в этом плане мне повезло меньше. Мне почему-то сразу оригинал вернули…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться