×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 43.9 | 44.9 |
Все курсы банка |
В мене не стільки питання, скільки скарга!
Зайшовши у вівторок 04.07.2017р у відділення ТВБВ№ 10026/091, яке знаходиться за адресою вулиця Героїв- Севастополя 33, о 17-42, касиром було сказано що ми працюємо до 18.00. В черзі було лише два чоловіки, інше вікно платежі не приймало. Нам відразу дали зрозуміти що у нас квитанцію на сплату не приймуть, бо до 18,00 вони не встигнуть. На прохання покликати адміністратора, було сказано що у нього, відпустка. Хотіли залишити свої побажання по відношенню до клієнтів, але як виявилось, в Ваших дільницях відсутні книги скарг та пропозицій, я вже нічого не кажу, що там взагалі відсутні вогнегасники.
І касир дійсно дотримав так що ми не сплатили квитанцію того дня.
Наступного дня я вирішила підти в інше ваше відділення, за адресою вулиця Героїв- Севастополя 10В. Прийшовши до відділення о 08.50. та дивлячись на графік роботи, відділення так і не відкрилось о 09.10 довелося телефонувати Вам і цікавитися чому не працює відділення. Відповідь Ви працюєте з 10,00-19,00. Але хочу зауважити, жодного оголошення немає що в цьому відділенні змінився графік роботи.
Нажаль але за ці два дні я переконалась, що Відділення ОЩАДБАНКІВ залишились десь в минулому. Вас зовсім не цікавлять ВАШІ клієнти. Треба тактовніше відноситись до них.
Підсумовуючи можу сказати це був останніх мій похід до ваших відділень.