Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Bogdan564
Bogdan564
5 марта 2022, 22:38
Добрий вечір, чому не можна переказувати гроші з картки «єПідтримка» на іншу карточку, чи оплачувати нею в магазинах? У інших банках вже так можливо.
Ощадбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 13:17
Доброго дня. Перекази з картки єПідтримка не доступні, але карткою можна розраховуватись за будь-які товари та послуги.
sergeyz2013716
sergeyz2013716
5 марта 2022, 21:53
Сергей Александрович, Красный Лиман
как получать сообщения с кодом через вайбер или телеграмм
Ощадбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 13:16
Смс-коди для підтвердження операцій можуть надходити лише у вигляді смс-повідомлень.

Наскільки розуміємо, питання виникло через проблему із мобільним зв'язком в регіоні.

В цілому для користування Ощад 24/7 є необхідність у кодах із смс-повідомлень. Вони потрібні для реєстрації/входу в додаток та підтвердження операцій.

Якщо зараз ви можете увійти в Ощад 24/7 без смс (раніше налаштовано код доступу), тоді є альтернатива.

Перший варіант — якщо раніше ви налаштували підтвердження операцій за допомогою відбитку пальця або face ID, операції можна підтверджувати без смс.

Другий варіант — підтверджувати операції можна за допомогою кодів, що видає будь-який банкомат Ощадбанку.

В банкоматі потрібно обрати «Ощад 24/7» — «Список одноразових паролей» і вам буде видано чек з паролями. Далі в Ощад 24/7 на етапі підтвердження операції потрібно буде обрати «Пароль з банкоматного чеку» і ввести відповідний пароль.

Але, знову ж таки, такий варіант можливий, якщо в Ощад 24/7 ви раніше були зареєстровані і можете увійти за допомогою коду доступу (в старому додатку).
Kuritsa2022
Kuritsa2022
5 марта 2022, 20:00
Доброго дня. Як можна забрати документи із банківської ячейки, якщо відділення в Києві закрито? Треба терміново! Дякую.
Ощадбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 13:14
Доброго дня! Скористатися депозитною чарункою на даний момент можна лише в працюючих відділеннях.
VolodymirProk
VolodymirProk
5 марта 2022, 13:21
Володимир
Доброго дня висить проблема вже 3 дні, не приходить одноразовий пароль чи дзвінок для відновлення профілю.Чи можете чимось допомогти?
Ощадбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 13:13
Доброго дня! Якщо мобільний зв'язок у вас працює, тоді можливо потрібно закрити попередню реєстрацію в Ощад 24/7, щоб створити нову. Для цього необхідно зателефонувати 0800210800 і повідомити оператору, що потрібно закрити минулу реєстрацію.
Vanilinochka
Vanilinochka
5 марта 2022, 10:16
Как снять пенсию за рубежом?
Ощадбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 13:10
Так, зняти готівку можна і за кордоном з картки МПС Visa або Mastercard.
Vanilinochka
Vanilinochka
4 марта 2022, 22:01
Добрый вечер, а можно пожалуйста получить ответ на такой вопрос-можно ли снимать с пенсионной карты сейчас снимать средства за рубежом (карта мастер кард)?
Ощадбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 13:09
Доброго дня. Так, це можливо.
ame
ame
4 марта 2022, 17:42
Irina, Киев
Как и какие отделения будут работать на выходных? Приват отменил выходные, а как ощадбанк — будет ли работать?
Ощадбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 13:08
5-8 березня відділення Ощадбанку працюють в режимі звичайних робочих днів.
Mario789
Mario789
4 марта 2022, 16:42
Мария, Лубни
Доброго дня, скажіть будь ласка, коли банк розблокує мої кошти? Зараз складний час, але треба за щось жити!
Кабінет міністрів України виніс розпорядження:
‼️Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану‼️
Відповідно до статті 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» та з метою забезпечення життєдіяльності населення в умовах воєнного стану розпорядженням Кабінету Міністрів України дозволяється фізичним особам здійснювати видаткові операції з рахунків, на які накладено арешт органами державної виконавчої служби, приватними виконавцями, без урахування такого арешту за умови, якщо сума стягнення за виконавчим документом щодо такої особи не перевищує 100 000 (сто тисяч) гривень.
Це розпорядження застосовується до припинення чи скасування воєнного стану.
Кабінет Міністрів України
Ощадбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 13:07
Доброго дня! Так, арешт можливо зняти відповідно до документу, який ви вказали. Зверніться, будь ласка, до відділення банку і працівники допоможуть зняти арешт.
AnnaTar
AnnaTar
4 марта 2022, 14:06
Анна
В Донецке отсутствует связь мтс водафон.Как можно снять пенсию, ведь на данный момент выехать никто не может? Банк рассматривает вопрос о возможности решения этой проблемы для жителей Донецкой области?
Ощадбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 12:55
Без мобільного зв'язку за допомогою картки можливо зняти готівку або провести оплату в магазині.

В цілому для користування Ощад 24/7 є необхідність у кодах із смс-повідомлень. Вони потрібні для реєстрації/входу в додаток та підтвердження операцій.

Якщо зараз ви можете увійти в Ощад 24/7 без смс (раніше налаштовано код доступу), тоді є альтернатива.

Перший варіант — якщо раніше ви налаштували підтвердження операцій за допомогою відбитку пальця або face ID, операції можна підтверджувати без смс.

Другий варіант — підтверджувати операції можна за допомогою кодів, що видає будь-який банкомат Ощадбанку.

В банкоматі потрібно обрати «Ощад 24/7» — «Список одноразових паролей» і вам буде видано чек з паролями. Далі в Ощад 24/7 на етапі підтвердження операції потрібно буде обрати «Пароль з банкоматного чеку» і ввести відповідний пароль.

Але, знову ж таки, такий варіант можливий, якщо в Ощад 24/7 ви раніше були зареєстровані і можете увійти за допомогою коду доступу (в старому додатку).
56818988
56818988
4 марта 2022, 14:02
Александр, Счастье, Луганская область, Украина
Доброго дня. В моем населенном пункте отсутствует связь vodafone ( на котором финансовый номер телефона), но есть Киевстар. Скажите пожалуйста, как я могу перевести средства со своей карты, ведь мне не приходит пароль подтверждения, т. к. нет связи? Возможно ли подтверждение операции на номер Киевстар или другим способом? Благодарю.
Ощадбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 12:52
Доброго дня!

Змінити мобільний номер телефону можливо саме у відділенні банку.

В цілому для користування додатком є необхідність у кодах із смс-повідомлень. Вони потрібні для реєстрації/входу в додаток та підтвердження операцій.

Якщо зараз ви можете увійти в Ощад 24/7 без смс (раніше налаштовано код доступу), тоді є альтернатива.

Перший варіант — якщо раніше ви налаштували підтвердження операцій за допомогою відбитку пальця або face ID, операції можна підтверджувати без смс.

Другий варіант — підтверджувати операції можна за допомогою кодів, що видає будь-який банкомат Ощадбанку.

В банкоматі потрібно обрати «Ощад 24/7» — «Список одноразових паролей» і вам буде видано чек з паролями. Далі в Ощад 24/7 на етапі підтвердження операції потрібно буде обрати «Пароль з банкоматного чеку» і ввести відповідний пароль.

Але, знову ж таки, такий варіант можливий, якщо в Ощад 24/7 ви раніше були зареєстровані і можете увійти за допомогою коду доступу (в старому додатку).
tobiasy
tobiasy
4 марта 2022, 13:37
Оплатила замовлення в Інтернеті через LiqPay з карти єпідтримка, гроші зняли, а отримувачу не надійшли. Що робити в такому випадку?
Ощадбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 12:50
Доброго дня! Максимальний термін обробки операції — три робочі дні. Статус виконання операції можна перевірити в Ощад 24/7.
78Oksana
78Oksana
4 марта 2022, 12:38
Полскажите, у нас в данный момент нет мобильной связи, есть только интернет и моб. приложение ощад24, есть ли какая то возможность перевести деньги на карту привата?
Ощадбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 12:44
Доброго дня!

В цілому для користування додатком є необхідність у кодах із смс-повідомлень. Вони потрібні для реєстрації/входу в додаток та підтвердження операцій.

Якщо зараз ви можете увійти в Ощад 24/7 без смс (раніше налаштовано код доступу), тоді є альтернатива.

Перший варіант — якщо раніше ви налаштували підтвердження операцій за допомогою відбитку пальця або face ID, операції можна підтверджувати без смс.

Другий варіант — підтверджувати операції можна за допомогою кодів, що видає будь-який банкомат Ощадбанку.

В банкоматі потрібно обрати «Ощад 24/7» — «Список одноразових паролей» і вам буде видано чек з паролями. Далі в Ощад 24/7 на етапі підтвердження операції потрібно буде обрати «Пароль з банкоматного чеку» і ввести відповідний пароль.

Але, знову ж таки, такий варіант можливий, якщо в Ощад 24/7 ви раніше були зареєстровані і можете увійти за допомогою коду доступу (в старому додатку).
donetskfish1
Людмила Внукова
4 марта 2022, 11:48
Людмила, Донецк
за какое число перечислены пенсии за март на карточные счета
Ощадбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 12:33
Деталі щодо фінансування пенсій варто уточнити в ПФУ.
01610711
01610711
4 марта 2022, 10:23
Тільки про нарахування пенсії приходить повідомлення на Viber, а смс-повідомлення для входу в банк не приходять, хоча 7 грн. за цю послугу банк забирає з моєї пенсії, чому так?
Ощадбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 12:32
Доброго дня! Можливо існують проблеми з мобільною мережею. Відправлення смс-повідомлень з кодами відбувається автоматично
ivansidor
ivansidor
2 марта 2022, 19:19
Елена, Первомайск
Работает ли ощадбанк в меловом?
Ощадбанк
Ответ банка
3 марта 2022, 18:16
Список працюючих відділень доступний за посиланням: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
tww111
tww111
1 марта 2022, 23:43
Доброго дня! Не можливо увійти до застосунку ощад 24/7 — пише невірний пароль або логін. Неможливо змінити пароль — пише ваша карта перевірена, успішно. Нічого не можу зробити. Може це злам? До колцентру не можу дозвонитися. Що робити?
Ощадбанк
Ответ банка
3 марта 2022, 18:19
Доброго дня! Потрібно перевірити ситуацію предметно та скоріше за все треба перереєструватись.

Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800. Оскільки лінії зараз досить завантажені, можна скористатися послугою зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok

Оператор закриє реєстрацію в системі і ви зможете створити нову.
decompre
decompre
1 марта 2022, 11:11
Борисполь
Когда в Борисполе откроется Ощадбанк?
Ощадбанк
Ответ банка
3 марта 2022, 18:20
Робота відділень на даний момент прямо залежить від ситуації в регіоні. Відділення працюють там, де це можливо за поточних умов.
Maxim55
Maxim55
28 февраля 2022, 23:53
Максим, Луганская область
Можно ли на пенсионную карту получить переводы из-за границы и если да, то какие реквизиты нужно давать? Там столько разных способов, я совсем запутался. Что нужно предоставить чтобы люди не бегали в поисках способа, а могли просто и удобно для них перечислить на карту или имя?
Ощадбанк
Ответ банка
3 марта 2022, 18:41
Пенсійна картка відкривається в національній валюті, а перекази із-за кордону здійснюються в іноземній. Таким чином, щоб отримати переказ із-за кордону необхідно відкрити рахунок у іноземній валюті. Це можна зробити в Ощад 24/7 і далі надати дані, які будуть потрібні відправнику для здійснення переказу (які саме дані — залежить від того, як будуть відправляти переказ).
as180860
as180860
28 февраля 2022, 18:16
sepchev.andrey@gmail.com, Измаил
Уже неделя как магазины сети «Корона» не принимают оплату картой, ссылаясь на отсутствие связи с банком, хотя в других магазинах терминалы работают.
Ощадбанк
Ответ банка
3 марта 2022, 18:34
Банк продовжує обслуговувати термінали, як і раніше. У разі виникнення технічних проблем, просимо звертатися до служби підтримки.
Yuriyyants
Yuriyyants
28 февраля 2022, 13:57
Юрий
25 февраля я снял деньги с карточки в отделении банка Кассир выписала мне квитанцию о снимаемой сумме денег Однако позже мне пришла смс подтвеждение на телефон где в рамер снимаемой суммы были включены дополнительно 200гривень
Прошу объснить мне почему с меня сняли эти 200гр
Ощадбанк
Ответ банка
3 марта 2022, 19:15
Доброго дня! Для уникнення подібних непорозумінь рекомендуємо перераховувати кошти одразу біля каси. Оскільки підписом в квитанції ви підтверджуєте, що отримали відповідну суму.
Для врегулювання питання рекомендуємо звернутися до відділення банку.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Горячая линия Ощадбанка