×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Олександр Гребеник
- 20 июня 2017, 5:39
- Олександр, Івано-Франківськ
Вчора я звернувся в відділення № 34 по вул. Вовчинецькій м.Івано-Франківськ з приводу заміни картки (вийшов термін), яку до речі мені нав'язали при отриманні спадщини. Менеджер -жінка (перший стіл від дверей) мені доповіла, що гроші (100 грн.) вони зняли, тому що я рідко користуюсь карткою. Дійсно, в цьому році не користувався. Ну і що? Це мої гроші. Якщо банку не подобається, як я користуюся карткою — повідомте мене, я прийду і закрию рахунок. У ЗАЯВІ ПРО ПРИЄДНАННЯ нічого не сказано про терміни користування карткою. Підійшов якійсь хлопець, себе не назвав, і пояснив, що така політика банку. Хамський відйом грошей у клієнтів — це політика банку, як вам це подобається? Питання — це дійсно політика цоьго банку?
Ответ банка
20 июня 2017, 9:49
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію. Тарифами банку передбачено зняття комісії за неактивний рахунок. Плата починається через 3 місяці, списання по 10 грн/міс
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
- +
- 0
- Олександр Гребеник
- 21 июня 2017, 5:25
- #
Чому мене про це не проінформували? В ЗАЯВІ ПРО ПРИЄДНАННЯ про це ні слова, по телефону теж. Оцінку цьому банку я ставлю незадовільно. Рекламу забезбечу.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться