Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vfhbyf43
vfhbyf43
17 мая 2017, 14:59
Марина, Херсон
Обслуговуюся в Укрсиббанку… У лютому 2017 через інтернет-послугу (SendMoneydbVisa)я переказала кошти зі своєї картки на картку ощадбанку родичам, які проживають у Волинській області… Картка родичів, як згодом виявилося, була вже місяць як заблокована. Проте їм видано нову картку з тим самим рахунком і вони надалі обслуговуються у тому самому відділенні банкуї… Вже третій місяць мені працівники Херсонської філії ощадбанку рекомендують, щоб проблемою займалися власники заблокованої картки, а моїм родичам працівники Волинської філії рекомендують, щоб поверненням грошей із заблокованої картки займалася я в Херсоні… Укрсиббанк «вмив руки», бо кошти з моєї картки знято і «висять» в ощадбанку. ПИТАННЯ: Як і яким чином повернути гроші?
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2017, 15:46
Доброго дня! Це однозначно проблема Укрисиббанку. Томущо платіж був проведено з їх сторони. Вам необхідно написати відповідну заяву. Але, по факту, грощі мали надійти на рахунок. Картка не має значення
Минфин
Ответ администратора
17 мая 2017, 15:00
Уважаемые пользователи, обратите внимание на http://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/100049/.
Обо всех подозрительных обращениях на сайте просьба сообщать в личные сообщения http://minfin.com.ua/users/moderator, указывая логин, с которого поступают такие запросы, для проверки и блокировки.
Просьба не сообщать никому в личных сообщениях свои номера телефонов, паспортные данные, полную дату рождения и номер карточки.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться