Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
frolovaem
frolovaem
10 мая 2017, 17:01
Євгенія
30 грудня 2016 року у банкоматі «Укргазбанк», що знаходиться за адресою пл. Лесі Українки, 1, були здійснені трансакцію по зняттю готівки з картки, відкритої у АТ «ОЩАДБАНК», на суму 10 000 гривень.
Тоді як, видано було лише 9000 гривень, проте з карти списано 10 000 гривень.
04 січня 2017 року я звернулась із заявою до відділення ощадбанку ТВБВ №10026/0165 за адресою бульв. Тараса Шевченка,1 а про повернення різниці коштів, які не додав банкомат, разом із заявою мною було надано копії п’яти чеків, що підтверждують зняття готівки 30 грудня 2016 року з банкомата «Укргазбанк».
26 квітня 2017 року за електронною адресою contact-centre@oschadbank.ua я звернулась з листом про надання інформації стосовно зволікання з наданням відповіді на мою заяву-звернення.
Станом на 04 травня 2017 року питання не вирішено. Жодної інформації стосовно стану виконання заяви не надано, ні з відділення до якого я зверталась, ні у електронному вигляді з Вашого контакт центру.
На мої неодноразові телефонні усні та безпосередні звернення до адміністратора відділення ощадбанку ТВБВ №10026/0165, було повідомлено, що у банкоматі «Укргазбанк» було зафіксовано залишки та повідомлено про продовження строку розгляду моєї заяви. Згодом, на повторне телефонне усне звернення було повідомлено, що строки продовжено до 120 днів, підставу не наведено, нормативного акту не зазначено.
Станом на 04 травня 2017 з моменту подання мною заяви, строк у 120 днів закінчився.
Прошу здійснити заходи стосовно вирішення даного питання
Ощадбанк
Ответ банка
11 мая 2017, 15:14
Доброго дня! Будь ласка, уточніть Ваші ПІБ та контактний номер телефону ми зясуємо ситуацію
Минфин
Ответ администратора
10 мая 2017, 17:06
Уважаемые пользователи, обратите внимание на http://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/100049/.
Обо всех подозрительных обращениях на сайте просьба сообщать в личные сообщения http://minfin.com.ua/users/moderator, указывая логин, с которого поступают такие запросы, для проверки и блокировки.
Просьба не сообщать никому в личных сообщениях свои номера телефонов, паспортные данные, полную дату рождения и номер карточки.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться