Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
petrleshchenko
petrleshchenko
7 апреля 2017, 15:49
Петро Лещенко, Олександрія, Кіровоградська обл.
ПРОДОВЖЕННЯ. Керуюча Коновалова Оксана Михайлівна, коли розлючені простраждалі клієнти, яким тепер як мінімум місяць, до приходу нової пенсії, жити впроголь, почали задавати питання, заявила, що це не їхня проблема і що «Ощадбанк» взагалі такими питаннями не займається. І тільки після того, як обурені клієнти стали вимагати, щоб вона хоча б вимкнула ті банкомати, де пропадали гроші, «змилостивилася» і відправила службу безпеки вимкнути банкомати. Подання заяв теж виявилося справою непростою, бо як виявилося, до ощадбанківського банкомату по гроші треба йти, маючи при собі повний набір документів: картку, паспорт, ідентифікаційний код. Бо заяви про те, що «Ощадбанк» погано обслуговує клієнтів, приймаються тільки за наявності перечислених документів. Навіть коли одна з постраждалих надала ксерокопію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, заяву у неї не прйняли, вимагаючи оригінал, або дублікат з «мокрою» печаткою. Одним словом вийшло так, що люди, які завдяки недолугій роботі вашої «Сберкасси №5», залишилися без пенсій, за словами і діями керівництва Олександрійського відділення «Ощадбанку», навмисно влаштували це, щоб заважати їм безтурботно жити! Ви хоч розумієте, що ви своїми діями позбавили пенсіонерів тих мізерних пенсій, даних їм на виживання і тепер будете 45 днів єхидно спостерігати, здохнуть вони з голоду, чи прогодуються зі смітника? Це вже навіть не знущання, це — садизм!
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2017, 16:42
Доброго дня! Приношу вибачення за ситуацію, що склалася, із працівниками проведемо роботу
Минфин
Ответ администратора
7 апреля 2017, 17:46
Уважаемые пользователи, обратите внимание на http://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/100049/.
Обо всех подозрительных обращениях на сайте просьба сообщать в личные сообщения http://minfin.com.ua/users/moderator, указывая логин, с которого поступают такие запросы, для проверки и блокировки.
Просьба не сообщать никому в личных сообщениях свои номера телефонов, паспортные данные, полную дату рождения и номер карточки.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться