Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
petrleshchenko
petrleshchenko
7 апреля 2017, 15:27
Петро Лещенко, Олександрія, Кіровоградська обл.
Сьогодні ваша «Сберкасса №5», яку ви з якогось дива вважаєте «Ощадбанком», не просто здивувала, а просто шокувала не тільки мегне, а ще багатьох громадян, в основному пенсіонерів. 5 квітня на картку надійшла пенсія і сьогодні з дружиною вирішили сходити на ринок на закупи, попередньо відвідавши банкомат. Знайшли в місті банкомат, в якому були в наявності (на 9 годину ранку) гроші. (Як завжди, перший на нашому шляху банкомат був порожнім). Набрав в банкоматі на видачу 2000 грн, в банкоматі щось підозріло довго шелестіли купюри, потім виїхала картка і висвітився напис:«По технічним причинам ...» SMS-повідомлення не прийшло. Вирішивши, що в банкоматі просто не вистачає грошей, вирішив спробувати меншу суму. Набрав на видачу 1000 гривень. Банкомат видав затребувані 1000 гривень і прийшло SMS-повідомлення, що з картки знято 2000 гривень. Поки ми з дружиною в шоці осмислювали подію, надійшло ще одне SMS-повідомлення, що з картки знято і 1000 грн. Таким чином з картки знято 3000 грн., а видано на руки тільки 1000 грн. Маючи вже раз такий самий досвід з цим же банком кілька років тому, коли за подібних обставин мені повернули гроші через день після події, я пішов до центрального відділення «Ощадбанку» в місті Олександрія. І тут починається найцікавіше. У спеціаліста Ісакова Євгенія Сергійовича, до якого мене направили, знаходилося вже 6 клієнтів з такою самою проблемою. При чому це сталося в різний час в РІЗНИХ (!!!) банкоматах «Ощадбанку». Шокувало ставлення керівництва до КЛІЄНТІВ БАНКУ (!!!). Цей, так званий «спеціаліст» заявив, що він тільки приймає заяви, які коли-небудь відправить на Київ, де вони мають бути розглянуті протягом 45 днів. До речі, керівництву «Ощадбанку» відомо, що відповідно до Закону України «Про звернення громадян» будь-яке звернення має бути розглянуте протягом 10 днів з моменту подачі і лише у випадку, коли порушене питання потребує складного вирішення, на відповідь відводиться 30 днів!?

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться