Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
LubovVlad
LubovVlad
13 марта 2022, 22:45
Любов
Сьогодні 13.02.2022 під час використання нового додатку від Ощаду, а саме переказу з моєї картки на картку іншого банку Приватбанк, виникла помилка та надійшла смс на телефон, що ви не можете виконати цю операцію. Після цього зателефонувала до гарячої лінії 0800210800, де бот Софія мені повідомила, що моя пенсійна картка заблокована, питання про розблокування можна вирішите лише у відділені, з працівниками банку по телефону зв'язатися не можливо.

Враховуючи те, що в країні військой стан, та відділення банку у місці мого тепершнього перебування не працюють, прошу вжити заходів, та разблокувати мою пенсійну картку, щоб я мала змогу скористатися належною мені пенсією.

В новому додатку Ощад, сформована скарга, з описом всієї ситуації, із зазначенням реквізитів, та фотографіями.

Прошу вжити нагайних заходів.

З повагою, Любов Володимирівна
Ощадбанк
Ответ банка
14 марта 2022, 12:56
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо.
mamiv734
mamiv734
13 марта 2022, 17:49
люба васильева
по звонку на горячую линию мне ответили что заблокировали пенсионную карточку потому что я переселенка

Ощадбанк
Ответ банка
14 марта 2022, 12:52
Картки ВПО не обмежувались. Навпаки, всі картки автоматично продовжено до першого серпня.
mamiv734
mamiv734
13 марта 2022, 16:16
люба васильева
мне заблокировали пенсионную карточку почему
Ощадбанк
Ответ банка
14 марта 2022, 12:52
З'ясувати ситуацію можна за номером телефону 0800210800.
SvetaChuikina
SvetaChuikina
13 марта 2022, 16:15
Здравствуйте, в январе оформила детские, смс о том что карта доставлена в отделение пришла, деньги на счету есть (проверяла в приложении ощад 24/7), но забрать карту не успела в связи с началом боевых действий, мобильной связи нет в банк позвонить нет возможности. Ответьте пожалуйста, какое время карточка может находится в отделении, и можно ли активировать карту без посещения отделения банка чтобы осуществлять платежи онлайн (в ощад 24/7 карта горит серым цветом и написано что в ближайшее время карту доставят в отделение банка)?
Ощадбанк
Ответ банка
14 марта 2022, 12:51
Доброго дня.

Нову картку неможливо активувати без отримання, вона буде очікувати у відділенні.

Банк автоматично продовжив всі старі картки. Тому ви можете користуватися попередньою карткою.

Якщо у вас є доступ в Ощад 24 (можете увійти за кодом доступу), спробуйте переказати кошти, обравши стару картку.

Якщо немає зв'язку, підтвердити операцію можна за допомогою відбитку пальця або ідентифікації обличчя (якщо раніше було налаштовано).

Якщо ні, можна для переказу використати сайт банку, а пароль згенерувати в додатку. Як це зробити розповідаємо детальніше.

Ось сайт:
https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php

1. На сайті за посиланням вище потрібно ввести повні реквізити картки, з якої будете робити переказ, і номер картки, на яку бажаєте переказати кошти.

2. Далі натискаєте «Підтвердити» і обираєте спосіб підтвердження «Ощад 24 одноразовий пароль ». Далі необхідно скопіювати код операції («код запроса»).

3. Потім потрібно увійти в Ощад 24/7 і обрати пункт «Одноразовий пароль». Тут необхідно вставити скопійований код («код запроса») і додаток згенерує одноразовий пароль.

4. Для підтвердження операції на сайті потрібно написати (або вставити) пароль, який було згенеровано додатком.

Такий спосіб можна використовувати і на інших сайтах, де доступний подібний спосіб. Головне — можливість увійти в додаток за допомогою коду доступу (без смс).

Novikova1978
Новикова Татьяна
13 марта 2022, 15:45
Новикова, Кривой Рог
У меня есть копия паспорта копия кода свидетельство о браке. Не ужели в такой сейчас ситуация нельзя пойти на встречу к людям. Я прекрасно понимаю у вас одно но когда муж звонит и спрашивает за карточку и говорю что не получилось забрать. И он переживает там на войне. Как быть. Почему не кто не может пойти на уступки. Ради всего помогите забрать.
Ощадбанк
Ответ банка
14 марта 2022, 12:03
Свідоцтво про шлюб підтверджує ваш шлюб, але не підтверджує дозвіл власника рахунку на отримання коштів. Видача картки або коштів з рахунку без документу буде незаконною.
Novikova1978
Новикова Татьяна
13 марта 2022, 15:15
Новикова, Кривой Рог
И ещё если карточка в банке счёт закрывается или нет. Это у меня спросил муж.
Ощадбанк
Ответ банка
14 марта 2022, 11:49
Навіть якщо клієнт не отримав картку, рахунок залишається активним
Novikova1978
Новикова Татьяна
13 марта 2022, 15:14
Новикова, Кривой Рог
Хорошо. А если муж позвонит на горячую линию и даст добро чтобы я смогла забрать карточку.
Ощадбанк
Ответ банка
14 марта 2022, 11:46
Доброго дня. Для того, щоб видати картку третій особі, необхідна довіреність.
VOlex777
VOlex777
12 марта 2022, 16:27
Oleksandr, Kyiv
Не можу в додатку Ощад24 знайти інформацію про номер своєї картки і визначити її CVV код. Номер показується в форматі 1234 **** **** 5678. Додаток працює нестабільно, за тиждень вдалося зайти лише раз.
Ощадбанк
Ответ банка
13 марта 2022, 12:31
Доброго дня.

Якщо мова про картку єПідтримка, навпроти зашифрованого номеру є значок у формі закритого ока, його потрібно натиснути і ви побачите повний номер картки. Одразу нижче кнопка, що дозволяє отримати термін дії та cvv в смс-повідомленні.

Якщо мова про звичайну картку (не єПідтримка) в старому додатку реквізити картки не відображаються (тільки рахунку). В новому додатку — можна натиснути на значок навпроти зашифрованого номеру і скопіювати номер картки. Термін дії та cvv не відображені в додатку, вони знаходяться на самій карті.
Shopskaya93
Shopskaya93
12 марта 2022, 15:03
Shopskaya93 , Киев
Добрый день. Скажите, как быть переселенцам которые не успели забрать Карты из отделения Ощадбанка? Будут ли продлены онлайн карты?
Ощадбанк
Ответ банка
13 марта 2022, 12:20
Доброго дня. Картки продовжено автоматично до першого серпня.
Alex1937
Alex1937
12 марта 2022, 9:12
Alex1937
Здравствуйте, Дiю скачал, установил, вхожу через банк ид, ввожу номер карточки, получаю смс, ввожу код, пишет ошибка авторизации, пробовал несколько раз в течении нескольких дней.
Ощадбанк
Ответ банка
12 марта 2022, 13:30
Доброго дня. З боку банку зараз відсутні технічні складнощі. Зверніться, будь ласка, до служби підтримки порталу Дія, аби перевірити, на якому етапі виникає посилка авторизації. Будемо вдячні за зворотний зв'язок.
Novikova1978
Новикова Татьяна
11 марта 2022, 20:29
Новикова, Кривой Рог
А теперь как хочешь так и живи с ребенком 7лет так как папа пошел в армию и не думали что будет война и не дал доверенность на карточку которую забрал банкомат.
Ощадбанк
Ответ банка
12 марта 2022, 13:23
Вкрай прикро, що склались такі події. Та навіть за цих умов, банк не має права порушувати закон.
Novikova1978
Новикова Татьяна
11 марта 2022, 20:25
Новикова, Кривой Рог
Хорошо а как можно узнать она хотя бы в банке или нет. И как быть если не кто не думал что будет война и не делали доверенность на карточку мужа.
Ощадбанк
Ответ банка
12 марта 2022, 13:22
Надати будь-яку інформацію щодо картки, як і повернути її, або виготовити нову — можливо саме за зверненням власника рахунку, або довіреної особи. Будь-яка інформація, надана банком третій особі, буде порушувати вимоги чинного законодавства (про захист банківської інформації).
0688489260
0688489260
11 марта 2022, 18:45
Марина
Добрый день. Я клиент Ощадбанка. Согласно Распоряжению от 02.03.2022 г. N 198 р. « Об обеспечении осуществления расчётов населения в условиях военного положения».
Банк должен был снять арест с карты и разблокировать автоматически сумму 16759 на карте. Но этого не произошло.
На горячую линию дозвониться по моему вопросу не могу. В чат-боте описывала два дня проблему и заказывала обратный звонок, но никто не перезвонил. На почту контакт центра писала, не ответили.
Что делать в таком случае, если пока нет возможности обратится в отделение…
Другие три банка автоматически сняли блокировку.

Ощадбанк
Ответ банка
12 марта 2022, 13:18
Доброго дня. На даний момент арешт можна зняти саме у відділенні банку.
Mihei24
Mihei24
11 марта 2022, 16:45
Валентин, Рубежное
Добрий вечір! Підкажіть будь-ласка, як можно перевести з картки ЕПУ (з фото) на іншу картку, якщо немає на ній CVV? Або як зареєструватися у Ощад 24 за допомогою ЕПУ (якщо не має можливості отримати логін і пароль у банкоматі)?
Ощадбанк
Ответ банка
12 марта 2022, 13:17
Доброго дня! Можна через наш новий додаток. Посилання для завантаження нижче.

Play Market: https://bit.ly/3tUxJia

Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
Eldwyz
Eldwyz
11 марта 2022, 16:17
Игорь, Харьков
Доброго часу доби! Які відділення Ощадбанку ДІЙСНО працюють, а не просто розташовані і не функціонують в м. Харкові і області?
Ощадбанк
Ответ банка
12 марта 2022, 13:00
Доброго дня! Список доступний за посиланням: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
datinggo
datinggo
11 марта 2022, 15:07
Александр
Здравствуйте. Находимся в зоне боевых действий и не работают смс сообщения.
Есть доступ к Приложению. Я так понимаю в приложении можно сгенерировать одноразовый пароль согласно кода операции.
Можете ли вы подсказать:
— какой код операции вводить для процедуры перевода с карты на карту?
— какой код операции вводить для включения в настройках подтверждения операция по Touch ID

Спасибо большое!
Ощадбанк
Ответ банка
12 марта 2022, 12:58
Доброго дня!

Опція «Одноразовий пароль» в додатку не призначена для підтвердження операцій в самому додатку. Цю функцію можна використовувати для оплати на інших сайтах, генеруючи код для підтвердження в додатку.

Наприклад, переказати кошти з картки на картку можна через сайт банку за посиланням:

https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php

Порядок дій наступний:

1. На сайті за посиланням вище потрібно ввести повні реквізити картки, з якої будете робити переказ, і номер картки, на яку бажаєте переказати кошти.

2. Далі натискаєте «Підтвердити» і обираєте спосіб підтвердження «Ощад 24 одноразовий пароль ». Далі необхідно скопіювати код операції («код запроса»).

3. Потім потрібно увійти в Ощад 24/7 і обрати пункт «Одноразовий пароль». Тут необхідно вставити скопійований код («код запроса») і додаток згенерує одноразовий пароль.

4. Для підтвердження операції на сайті потрібно написати (або вставити) пароль, який було згенеровано додатком.

Такий спосіб можна використовувати і на інших сайтах, де доступний подібний спосіб. Головне — можливість увійти в додаток за допомогою коду доступу.
elenaleon1
elenaleon1
11 марта 2022, 14:33
Здравствуйте. Возможно ли включить смс-подтверждение через вайбер (на номер, указанный при регистрации), если нет доступа к телефону?
Ощадбанк
Ответ банка
12 марта 2022, 11:31
Доброго дня. Смс-коди для підтвердження операцій можуть надходити лише у вигляді смс-повідомлень.

Наскільки розуміємо, питання виникло через проблему із мобільним зв'язком в регіоні.

Якщо зараз ви можете увійти в Ощад 24/7 без смс (раніше налаштовано код доступу), тоді є альтернатива.

Перший варіант — якщо раніше ви налаштували підтвердження операцій за допомогою відбитку пальця або face ID, операції можна підтверджувати без смс.

Другий варіант — підтверджувати операції можна за допомогою кодів, що видає будь-який банкомат Ощадбанку.

В банкоматі потрібно обрати «Ощад 24/7» — «Список одноразових паролей» і вам буде видано чек з паролями. Далі в Ощад 24/7 на етапі підтвердження операції потрібно буде обрати «Пароль з банкоматного чеку» і ввести відповідний пароль.

Але, знову ж таки, такий варіант можливий, якщо в Ощад 24/7 ви раніше були зареєстровані і можете увійти за допомогою коду доступу (в старому додатку).
Eldwyz
Eldwyz
11 марта 2022, 14:01
Игорь, Харьков
Отримую пенсію готівкою по « книжці» у відділенні ощадбанку в Харкові. Наразі на рахунку наявні кошти, отримати які в закритих відділення неможливо. Чи можно ці кошти перерахувати на наявну в мене картку ощадбанку, або перерахувати на рахунок чи наявну карта приват банку. Що і як потрібно для цього зробити? Дякую.
Ощадбанк
Ответ банка
12 марта 2022, 11:29
Отримати кошти по книжці можна саме у відділенні банку.

Можливість перераховувати кошти дистанційно є за рахунками, до яких відкрито платіжну картку.
Svitlana230
Svitlana230
11 марта 2022, 11:39
Доброго дня
Я знаходжуся за кордоном. Перед виїздом за кордон, у січні місяці телефонувала в ощадбанк, щоб попередити про виїзд. У зв'язку з війною в Україну повернутися не можу. Але з карткою проблеми: маю доларову карту ощадбанку. Розрахуватися в магазині не можу, операція не проходить, зняти готівку теж не можу. Допоможіть будь ласка.
Ощадбанк
Ответ банка
11 марта 2022, 11:53
Доброго дня. Потрібно перевірити цю ситуацію предметно.

Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 або через сайт банку https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
LudmilaN
LudmilaN
11 марта 2022, 9:58
Доброго ранку, підкажіть будь ласка рішення такого питання, заблокований зарплатний рахунок на вимогу виконавчої служби через те що була заборгованість в банку на суму 10250, цю заборгованість закрили самостійно перерахувавши кошти на реквізити рахунку на якому була дана заборгованість 2 дні тому, в ощад 24 суму тієї заборгованості вже не показує так як гроші зарахувались, тепер скільки потрібно чекати щоб розблокувався зарплатний рахунок і можна було з нього зняти кошти? Дякую
Ощадбанк
Ответ банка
11 марта 2022, 11:52
Доброго дня! Для зняття арешту до банку має надійти відповідний документ від виконавчої служби.

На даний момент, зважаючи на умови воєнного стану, дозволяється здійснення видаткових операцій по рахунках, на які накладено арешт, якщо сума стягнення не перевищує 100 тис. грн. Для цього потрібно звернутися до відділення банку.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Горячая линия Ощадбанка