×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- 06071978
- 5 марта 2017, 12:17
мені прийшло повідомлення на телефон про те, що моя картка заблокована на 62 дні. Хочу знати причину і як її розблокувати, а також як я зможу отримувати заробітну плату.
Ответ банка
6 марта 2017, 14:58
Добрий день. Я співробітник центрального апарату Ощадбанку. Співробітники банку ніколи не телефонують клієнтам та не надсилають повідомлень з проханням зазначити номер банківської картки, строк дії, ПІН-код або секретний код (три цифри на зворотній стороні картки), пароль у WEB та Mobile-банкінг, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо Вам телефонує особа, яка прямо чи опосередковано намагається отримати вказану вище конфіденційну інформацію, будьте обережні – це може бути шахрай. Не ведіть розмов із такими людьми та одразу припиняйте з’єднання. https://www.facebook.com/oschadbank/photos/a.478656085491796.114874.478273325530072/1411334012223994/?type=3&theater
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
- +
- 0
- valentyna35
- 5 марта 2017, 19:19
- #
Такие СМС рассылают мошенники. У настоящей СМС этого банка первым словом будет OSCHADBANK, а телефон всегда только один 0800210800.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться